Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk eller europæisk alternativ til shopify

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har længe brugt Shopify som jeg er tilfreds med, men nu søger jeg et dansk eller europæisk alternativ som ikke beder kunder acceptere at siden er fra USA eller noget i den stil. Og jeg vil gerne have et dansk sprog struktur fra start. Er dandomain en god løsning eller andre? På forhånd tak!

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom jeg ikke har prøvet nogen af dem, så ville jeg kigge nærmere mod ShopOrama og Weebio. Især Weebio virker meget inspireret af Shopify.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth

Jeg ved ikke om jeg forstår dit spørgsmål 100%, men hvis det bare handler om at du ønsker en Dansk backend, så kan mange systemer komme på tale. F.eks. også Magento. Det er dog oprindeligt udviklet i USA. Vil du evt. uddybe hvorfor det er et problem for dig, så jeg kan få stillet min nysgerrighed? Smile

Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, når kunder køber kommer der en pop up vindue med at de skal acceptere der handles via en amerikansk portal. Det skræmmer nogle folk væk. Derudover vil jeg gerne have en side som er dansksproget hele vejen igennem ved check Ud. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

LisbethP:

Hej Henrik, når kunder køber kommer der en pop up vindue med at de skal acceptere der handles via en amerikansk portal. Det skræmmer nogle folk væk. Derudover vil jeg gerne have en side som er dansksproget hele vejen igennem ved check Ud. 

Ok. Så tror jeg at du næsten kan vælge hvad som helst (andet end det du har) :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth,

Ift. den pop-up du bl.a. snakker om, så er det ikke noget problem at fjerne den.

Jeg arbejder dagligt i Shopify (certificeret expert), og har endnu aldrig hørt en kunde sige som du gør.

Kan du ikke prøve at uddybe nærmere hvorfor du gerne vil væk fra Shopify?

Det er af ren interesse, da jeg faktisk snarest skal til møde med dem i Dublin, hvor jeg kan præsentere de problemer du evt. støder ind i.

Ellers book en opringning på min hjemmeside, så kan vi lige tage den der. Jeg vil ikke sælge dig noget som helst - min kalender er fuld de næste to uger. Men jeg vil hellere end gerne hjælpe dig.

Vh. Kasper 
SEDIA.DK

Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar. Jeg vil kigge på det I nævner. Undtagen dandomains løsning som ikke virker til at have den helt store tilslutning. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Lisbeth,

Lige nøjagtig. Jeg vil bestemt ikke anbefale dig Dandomain. 

Kig lidt på de forskellige løsninger. Jeg kan snildt hjælpe dig med lidt rådgivning - det skal ikke koste dig noget. Jeg er tilgængelig hele dagen i dag på 31 36 07 37.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok jeg ringer senere I dag!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)