Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyldninger på Facebook: Kenneth Plummer snyder iværksættere

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej mener slet ikke at en direktør ska kunne huske alt, og dette har jeg heller ikke udtrykt påstand for. I så fald er jeg blevet misfortolket.

Mener bare at en direktør, i en størrelse af Ronald A/S, vil bliver briefet omkring alle nye produkter.

Og at han/hun også kigger alle konferencer mellem firmaet og store kunder igennem, hvis ikke grundigt, så som en fodnote.

Og dermed har direktøren et ansvar.

Og Ronald A/S kan ikke sammenlignes med hverken Mærsk eller LEGO. Jeg forstår godt hvor du vil hen med det. Men det er at gøre Ronald A/S større end de er. Og dermed mener jeg sammenligningen er upassende.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Møller Rantaniemi:
Mener bare at en direktør, i en størrelse af Ronald A/S, vil bliver briefet omkring alle nye produkter.
det er meget langt fra altid tilfældet. Der er produktchefer og meget andet - og man ser som øverste direkte formentlig blot samlet på salg til f.eks. Netto og langt fra på produktniveau.. 

Det giver jo ikke mening, at Plummer faktisk skulle sidde og tage den samtale HVIS han rent faktisk vidste de havde et produkt de solgte - og produktet ændrede de jo ikke efter samtalen eller noget, så de tog jo ingen fordel af det.

Det eneste er, at Plummer MÅSKE da de afviste at bruge produktet, skulle have sagt, at det var alt for tæt op af et man allerede et år inden havde selv og allerede solgte hvis det ellers var den begrundelse han fik af en produktchef eller anden mellemleder.

Hvad ANTAL produkter angår, er Ronald MEGET stort - det er netop et mylder af alle den slags små gadget produkter, smykker i massevis, accessories og modevarer m.m. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Cookie - John Hannover:

Det eneste er, at Plummer MÅSKE da de afviste at bruge produktet, skulle have sagt, at det var alt for tæt op af et man allerede et år inden havde selv og allerede solgte hvis det ellers var den begrundelse han fik af en produktchef eller anden mellemleder.

Her er det vigtigt at huske, at Plummer henviser Tram til et tredje firma, som er dem, der har kontakten med Tram. Dvs det er hverken Plummer der forestår undersøgelsen af, om produktet er interessant, ej heller ham der afviser interessen. Det er en tredjepart, hvor Plummer blot sidder i bestyrelsen, og så har han slet intet med produktudviklingen at gøre!

En uheldig sag, det kan vi alle blive enige om, men det er dælme et dumt træk at hænge nogen ud, også selvom man føler sig uretfærdig behandlet, især når man kun kender 50% af fakta...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)