Nej mener slet ikke at en direktør ska kunne huske alt, og dette har jeg heller ikke udtrykt påstand for. I så fald er jeg blevet misfortolket. Mener bare at en direktør, i en størrelse af Ronald A/S, vil bliver briefet omkring alle nye produkter. Og at han/hun også kigger alle konferencer mellem firmaet og store kunder igennem, hvis ikke grundigt, så som en fodnote. Og dermed har direktøren et ansvar. Og Ronald A/S kan ikke sammenlignes med hverken Mærsk eller LEGO. Jeg forstår godt hvor du vil hen med det. Men det er at gøre Ronald A/S større end de er. Og dermed mener jeg sammenligningen er upassende. |
det er meget langt fra altid tilfældet. Der er produktchefer og meget andet - og man ser som øverste direkte formentlig blot samlet på salg til f.eks. Netto og langt fra på produktniveau..Allan Møller Rantaniemi:Mener bare at en direktør, i en størrelse af Ronald A/S, vil bliver briefet omkring alle nye produkter.
Det giver jo ikke mening, at Plummer faktisk skulle sidde og tage den samtale HVIS han rent faktisk vidste de havde et produkt de solgte - og produktet ændrede de jo ikke efter samtalen eller noget, så de tog jo ingen fordel af det.
Det eneste er, at Plummer MÅSKE da de afviste at bruge produktet, skulle have sagt, at det var alt for tæt op af et man allerede et år inden havde selv og allerede solgte hvis det ellers var den begrundelse han fik af en produktchef eller anden mellemleder.
Hvad ANTAL produkter angår, er Ronald MEGET stort - det er netop et mylder af alle den slags små gadget produkter, smykker i massevis, accessories og modevarer m.m.
vh John Hannover