Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyldninger på Facebook: Kenneth Plummer snyder iværksættere

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem der dog bare havde været en flue på væggen ved de møder de har haft.

Jeg tror han skal være meget glad for at slippe så billigt fra de beskyldninger han har fremsat. Gad vide om analysen hos Plummer har været den, at man som bekendt ikke kan klippe en skaldet?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da super, at de har kunne finde en mindelig løsning, sådan kommer alle bedst videre fra tvister.

Men den statement der, den er skrevet af en advokat, og ordvalget mm viser tydeligt, at han ikke rigtig mener det. Sorry men jeg synes sku den er lidt ynkelig, efter det han har beskyldt Plummer for... 

Det havde givet langt flere point i min bog, hvis han bare havde skrevet en sætning, hvor der stod, at han havde haft et møde med Plummer, og de havde snakket sig til en løsning på sagen. Det andet der virker både opsat, og som om det er blevet presset ned over hovedet på ham...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Plummer er direktør i Ronald A/S, han har intet med udviklingen af produkter at gøre. Så han var sikkert slet ikke bekendt med, at man var i gang med en ordre med Netto...

Selvfølgelig var han bekendt med, at de var i gang med, at forhandle med Netto. Det er jo ikke produktions afdelingen der fortager forhandlingerne.

Netto er et stort marked, så hvis der er forhandlinger i gang med dem, så ved en direktør da selvfølgelig det, han er sandsynligvis med i/eller opdateret i alle forhandlings korrespondancerne.

Hej deltro, det er tilfældigt, at jeg valgte at citere dig, da andre på posten har skrevet noget lignede.

Da jeg læste disse poster igennem, kan jeg se mange ting, der tyder på folk, har truffet deres egen afgørelse og måske skiftet holdning sidenhen.

Først er det K.P. der er skurken og nu K.T. der står til at miste.

Der er ingen af os, der kan sige ret fra uret i denne sag, heller ikke med de nye opdateringer i sagen. Der er flere ting, vi mangler for at have fuld kendskab til sagen, og dermed bedømme situationen.

Men ros til folkene i denne post, i har alle været mere civile, end de folk, på andre offentlige forum, som jeg har læst.

Men husk ikke at dømme folk, førhen de er kendt skyldige. Vi er et retssamfund. Kun domstolene må erklære folk skyldige. Indtil da, må man behandles som uskyldig. Også, vil jeg mene på et offentlig forum.

Det er vigtigt, at hvis Danmark skal bestå, så med lov skal land bygges, vi må alle husker, og også efterleve dette. Men med offentlige medier, så kan det være svært, ikke at udtrykke sin egen personlige holdning. F.eks. ligesom jeg nu gør her. Jeg kan godt forstå interessen for dette emne.

K.P. vs. K.T. sagen er ikke slut endnu. Og slutningen af sagen, kan meget vel ske uden, at vi vil få vil få kendskab i alle oplysningerne.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Møller Rantaniemi:

Fashion-Seller:

Plummer er direktør i Ronald A/S, han har intet med udviklingen af produkter at gøre. Så han var sikkert slet ikke bekendt med, at man var i gang med en ordre med Netto...

Selvfølgelig var han bekendt med, at de var i gang med, at forhandle med Netto. Det er jo ikke produktions afdelingen der fortager forhandlingerne.

Netto er et stort marked, så hvis der er forhandlinger i gang med dem, så ved en direktør da selvfølgelig det, han er sandsynligvis med i/eller opdateret i alle forhandlings korrespondancerne.

Jeg tror, at du skal læse op på sagen. Plummer og Ronald havde fået en ordre fra Netto 6 mdr før det omtalte møde, dvs der var ingen forhandlinger igang. Dertil kommer, at Ronald har over 4000 varer i sortiment, og det er altså ikke direktøren, som sidder og laver forhandlingerne på disse, det er typisk indkøbere, som gør det. 

Og hvis man ved bare lidt til dansk detail, så er Ronald en ret stor leverandør til mange af supermarkederne og andre kæder, så jeg tvivler på, at Hr. Plummer kendte noget til ordren på disse vind dimser, især når bestillingen er så lille...

Dertil kommer igen, at Plummer henviste Tram til et andet firma, hvori han sad i bestyrelsen, dvs Ronald og Plummer havde slet intet med dette at gøre...

Og jeg skal ikke forsvarer Plummer, jeg synes faktisk ikke altid, at han håndterede hans job i DR super godt, men uanset om man kan lide ham eller ej, så skal han have en fair chance, og det er urimligt at hænge ham ud på denne måde med sådanne påstande. En offentlig gabestok er ikke ok, og slet ikke, når udhængningen sker på falske forudsætninger.

Skræk eksemplet på dette er stadigvæk Jensens Bøfhus, som næsten er blevet slået ihjel af den shit storm...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Jeg tror, at du skal læse op på sagen. Plummer og Ronald havde fået en ordre fra Netto 6 mdr før det omtalte møde, dvs der var ingen forhandlinger igang. Dertil kommer, at Ronald har over 4000 varer i sortiment, og det er altså ikke direktøren, som sidder og laver forhandlingerne på disse, det er typisk indkøbere, som gør det. 

Fashion-Seller:
Plummer og Ronald havde fået en ordre fra Netto 6 mdr før det omtalte møde, dvs der var ingen forhandlinger igang

Du svarrer mig på ting jeg slet ikke har kommenteret, og siger at jeg skal læse op omkring sagen?

Der må jo havde været en forhandling på et tidspunkt, hvordan har de ellers fået en ordre?

Du har ikke læst min besked ordentligt, Netto er en stor kunde, selv med de små ordre, vil en direktør undersøge hovedpunkterne i handlen. Hvad mener du en direktør skal lave, hvis ikke også holde øje med firmaet og især deres store kunder?

Det jeg skrev var K.P. må have været klar over, at de havde disse produkter, men du skrev tidligere, at han sikkert ikke var bekendt med det.

(dette ved ingen af os, men en direktør må da vide hvad de har af nye produkter?)

Formoder vi begge er enig om Netto er stor? Selv for Ronald A/S. Så er Netto ikke en kunde man vil være ligeglad med at miste, selv ikke for bare et lille produkt, da de kan risikere at miste 10 andre ordre samtidig.

Fashion-Seller:
Dertil kommer igen, at Plummer henviste Tram til et andet firma, hvori han sad i bestyrelsen,

Som jeg også sagde, hvad der er sket på deres møde, det får vi aldrig indsagt i, vi kan gætte, vi kan have en holdning, men som en anden sagde "hvem der bare var en flue på vægen!"

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Møller Rantaniemi:

Du svarrer mig på ting jeg slet ikke har kommenteret, og siger at jeg skal læse op omkring sagen?

Der må jo havde været en forhandling på et tidspunkt, hvordan har de ellers fået en ordre?

Du har ikke læst min besked ordentligt, Netto er en stor kunde, selv med de små ordre, vil en direktør undersøge hovedpunkterne i handlen.

du tager så inderligt fejl hvis du tror en direktør er inde over alle handler - der er MASSER af handler og masser af produktudviklinger i den type virksomheder - 

Det giver jo slet ikke mening at en handel - vel ret klart bevist - er gennemført længe inden mødet T og P - hvad skulle Plummer ha ud af det ellers. Du har enten ikke sat dig ind i sagen - eller er bare ikke vidende om hvordan den slags handler foregår i virkeligheden

Jeg var CEO for firma med 3-400 mio oms og salg af vigtig branding til 1000 vis af kunder Jeg vidste da hvem vi handlede med når vi taler hovedkunder - var helt med på at Gant, - Hugo Boss - H&M osv var vore kunder og kendte hovedprodukter, men jeg kendte da ikke til hvert et special udviklet underprodukt og hver en handel. Jeg ville være druknet 100 gange så.

Selvklart havde Plummer (eller hans selskab) nok kunnet tage det bedre med at melde tilbage hvis man afviste produktet fordi man allerede havde det - men ellers er sagen da for mig ganske klar.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt følge dig med noget af hvad du siger, men i trådens tilfælde, så må K.P. havde haft viden omkring produktet.

(siger ikke dette som udtryk for, at han skulle have gjort noget ulovligt)

Måske jeg har udtryk mig upræcis, men Netto er en stor kunder (for mig i hvert fald), så der må han da vide hvad der forhandles om?

Og hvis det firma han er direktør for, kommer med et nyt produkt som de skal sælge, så må han da have været briefet omkring dette?

Netto er da en stor kunde? Selv om et nyt produkt hos dem, kun er en lille del af deres indkomst, så vil man da læse op omkring produktet.

Og at handlen er gennemført længe før et berygtede møde, forandrer ikke det faktum (mit gæt, ikke juridisk fakta) at han vil være informeret omkring produktet.

Mvh Allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Møller Rantaniemi:

Fashion-Seller:
Jeg tror, at du skal læse op på sagen. Plummer og Ronald havde fået en ordre fra Netto 6 mdr før det omtalte møde, dvs der var ingen forhandlinger igang. Dertil kommer, at Ronald har over 4000 varer i sortiment, og det er altså ikke direktøren, som sidder og laver forhandlingerne på disse, det er typisk indkøbere, som gør det. 

Fashion-Seller:
Plummer og Ronald havde fået en ordre fra Netto 6 mdr før det omtalte møde, dvs der var ingen forhandlinger igang

Du svarrer mig på ting jeg slet ikke har kommenteret, og siger at jeg skal læse op omkring sagen?

Der må jo havde været en forhandling på et tidspunkt, hvordan har de ellers fået en ordre?

Du har ikke læst min besked ordentligt, Netto er en stor kunde, selv med de små ordre, vil en direktør undersøge hovedpunkterne i handlen. Hvad mener du en direktør skal lave, hvis ikke også holde øje med firmaet og især deres store kunder?

Det jeg skrev var K.P. må have været klar over, at de havde disse produkter, men du skrev tidligere, at han sikkert ikke var bekendt med det.

(dette ved ingen af os, men en direktør må da vide hvad de har af nye produkter?)

Formoder vi begge er enig om Netto er stor? Selv for Ronald A/S. Så er Netto ikke en kunde man vil være ligeglad med at miste, selv ikke for bare et lille produkt, da de kan risikere at miste 10 andre ordre samtidig.

Fashion-Seller:
Dertil kommer igen, at Plummer henviste Tram til et andet firma, hvori han sad i bestyrelsen,

Som jeg også sagde, hvad der er sket på deres møde, det får vi aldrig indsagt i, vi kan gætte, vi kan have en holdning, men som en anden sagde "hvem der bare var en flue på vægen!"

Jeg tror, at du skal læse det, som jeg skrev først, som du citerede og svarede på, hvorefter jeg fulgte op med et svar...

Mener du seriøst, at en direktør skal være med inde over alle produkter, alle handler, alt? 

For så vil jeg nødig være direktør i ISS, A. P Mærsk, Lego eller et andet stort firma. De vil skulle arbejde 1000 timer i døgnet, for at kunne nå dette, samtidig med at passe deres egne nuværende opgaver...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Møller Rantaniemi:

Jeg kan godt følge dig med noget af hvad du siger, men i trådens tilfælde, så må K.P. havde haft viden omkring produktet.

(siger ikke dette som udtryk for, at han skulle have gjort noget ulovligt)

Måske jeg har udtryk mig upræcis, men Netto er en stor kunder (for mig i hvert fald), så der må han da vide hvad der forhandles om?

Og hvis det firma han er direktør for, kommer med et nyt produkt som de skal sælge, så må han da have været briefet omkring dette?

Netto er da en stor kunde? Selv om et nyt produkt hos dem, kun er en lille del af deres indkomst, så vil man da læse op omkring produktet.

Og at handlen er gennemført længe før et berygtede møde, forandrer ikke det faktum (mit gæt, ikke juridisk fakta) at han vil være informeret omkring produktet.

Ved du overhovedet hvem Ronald A/S er? De har over 4.000 produkter i sortiment, og der kommer hvert ugen nye produkter til. Hvordan skal en person eller direktør være bekendt med alle disse varenumre, samtidig med tilgangen af de mange nye produkter? 

Man skal da være autist for at kunne huske alle produkterne for bare 1-2 år... (og her er ikke ment noget ondt om autister, men de har bare en hukommelse, som normale ikke har, og dermed kan de huske sådan noget, hvis det har deres interesse).

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)