Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Store problemer med malware

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens 

Jeg driver en hjemmeside, som jeg over en længere periode har haft rigtig store problemer med at bliver angrebet af malware. Det sker typisk i forbindelse med at jeg laver et blogpost, hvorefter den typisk 4-6 timer efter bliver angrebet af malware. 

Hjemmesiden kører i Wordpress og jeg har installeret Wordfence på siden, dog uden den helt store forbedring. Jeg har haft fat i en udlandsk udvikler som har renset siden og han påstår at der en backdoor i min hosting og han mener at jeg bør skifte hosting-firma. Jeg kan simpelthen ikke tro at det er hostingen som det er galt med. Se evt. her: https://www.screencast.com/t/zJ46NrBLq. Jeg er fornyligt blevet skiftet fra Meebox til UnoEuro(nøøøj, hvor jeg dog savner Meebox). 

Er der nogle af jer som har oplevet noget ligende og har nogle råd til hvordan jeg kan gribe problemet an?

På forhånd tak. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg været igennem rensning af en del Wordpress installationer og det er i mange tilfælde en stor udfordring, at få alt med uden at begynde helt forfra med ny WP og tema installation.

Jeg har aldrig oplevet en bagdør via hosten men derimod via klienten, der var inficeret og derfor hjalp det ikke at rense WP installationen og skifte passwords hele vejen rundt.

Jeg er dog ikke uddannet inden for feltet og ej heller ekspert på området, meeen tror bestemt ikke Meebox havde ting der flagrede, tværtimod faktisk.

Jeg vil tro, du ikke har fået renset alt væk.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Uden at kunne lægge hovedet på bloggen da jeg ikke har set din side, vil jeg umiddelbart vurdere, at du ikke har fået fjernet det hele.

Jeg har efterhånden renset og sikret en lang række WordPress sider og det er klart min erfaring, at det er de færreste der har tænkt over sikkerheden inden skaden er sket. 

Desuden har jeg skrevet dette blog-indlæg på Ivækst, som måske kan hjælpe dig og andre: https://ivaekst.dk/blog/kristian-kristensen/er-din-hjemmeside-et-oplagt-offer

Jeg er partner i et webbureau, hvor vi har sat lidt ekstra fokus på disse problematikker og tilbyder en service, hvor vi renser inficerede sider. Du er meget velkommen til at kontakte mig for yderligere info. Læs evt. mere om det her: https://flexpage.dk/anti-hacking.  Oftest vil hjemmesiden se ud som den gjorde inden den blev inficeret.


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)