Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bitcoins og virksomheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino

Jeg vil arbejde med bitcoins (herefter btc)! Ikke kun eller begrænset til btc men generalt krypto valutaer, hvad enten de er coins eller tokens. Jeg tror efterhånden at jeg har brugt MANGE uger på at søger efter, hvad jeg mener er et endegyldigt svar uden held. Så nu prøver jeg her på Amino.

Btc bliver flere steder betegnet som kunst eller malerier, de bliver også sammenlignet med gammel valuta som grundet udbud og efterspørgelse er steget i værdi (en gammel 1-krone som nu er 25 kroner værd). Men ingen steder syntes jeg at kunne finde et reelt og direkte svar. Dette er nok fordi at scenarierne som bliver stillet altid har en lille afvigelse, eller på anden måde differencerer sig.

Jeg vil gerne lave/producere/mine coins eller tokens i min virksomhed, altså med videresalg for øje. Og her kan jeg ikke finde noget konkret svar. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre dette nemt, pænt eller overskueligt.

1:

  Jeg køber en maskine som kan producere

  Jeg sælger produktionen og konverterer denne til FIAT via Exchange (men har nu ikke en kunde!!!!!)

  Jeg kan alternativt også sælge disse produkter til mig selv eller konen som så køber hele produktionen og privat sælger til en exchange. Vil det være lovligt?

  Er jeg så en produktions virksomhed der kan trække alle udgifterne fra og samtidigt får reduktion i afgifter og lign.?

2:

  Jeg køber og udlejer maskinen til en kunde (som privat er btc jo ikke umiddelbart et problem) igen: Kan jeg trække moms og afgifter fra elforbruget? Er strømmen at betragte som at udleje en bil inklusiv brændstofsforbrug?

3:

  Jeg har et datacenter hvor private kan leje en plads. Pladsen inkluderer strømforbrug, er der her tale om produktions strøm eller skal der sættes målere op ved hver plads? Hvis jeg lejer en solvogn ved en pool skal jeg jo ikke betale for rensning af vandet, det er inkluderet i pladsen min solvogn står på

Jeg kunne blive ved, men hvordan gør jeg lige? Findes der med dansk lovgivning en metode hvor jeg kan have maskiner som producerer og sælge mit produkt. Danmark har et meget højt niveau for afgifter til strøm derfor er det her det største problem ligger...

 Håber nogle har noget kreativt at byde ind med.

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Der er stort behov for en pålidelig ESCROW service som du evt. Kunne kombinere. Bare en ide du kunne arbejde videre med.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)