Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

It-udvikler søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino brugere

Vi er to piger, der er ved at starte en hjemmeside op, og har brug for en partner der kunne være interesseret i at lave hjemmesiden sammen med os. Vores kompetencer ligger langt fra udvikling af hjemmeside mv., hvorfor vi søger en ekspert på området.

Der er som en start ikke basis for en ansættelse af en it-udvikler, så det vi søger, er en person, som vil gå ind i projektet som partner - dog er det ikke en betingelse at vedkommende kommer med kapital, da vi selv har dette.  

Om os kan vi endvidere fortælle, at vi er to piger på 30 år, som henholdsvis er uddannet jurist og finansøkonom.

Vi mener selv, at vi supplere hinanden godt, da Helene er den flyveste med de mange gode ideer, og Mette den grundige. Vi mener således at succes kriterierne for virksomheden, er et team bestående af en person, som kan stå for det it-mæssige, og os som kan stå for den daglige drift, det opsøgende arbejde samt den efterfølgende kontraktindgåelse med leverandørende.

Vi har tidligere lagt et lignende oplæg op, men har valgt at lægge det op igen, da der er blevet efterspurgt lidt mere information omkring hvem vi er, og hvilken kompetencer vi bidrager med i virksomheden.

Såfremt du synes ovenstående lyder interessant, må du gerne smide os din email, hvorfor vi vil tage direkte kontakt til dig, hvor vi bl.a. kan fortælle lidt uddybende om forretningsideen. 

Med venlig hilsen

Helene og Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tøser jeg har smit en intern mail. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helene & Mette.

Jeg vil gerne høre lidt mere om det.
Jeg kan kontaktes på mads_au@icloud.com

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Piger

Jeg vil gerne give jer lidt sparring om hjemmeside samt kan jeg godt udvikle en til jer for en god pris har 25% måneden ud

Jeg arbejder dagligt med hjemmesider og logo designs

Jeg har en mail i kan skrive til hvis i intra i hører mere om sparring osv.

mail: mathiasjv1321@hotmail.com

nr: 29 87 43 60

/Mathias

OnlineItSupport

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ganske udemærket introduktion til hvem i er, nu mangler i bare at fortælle hvad der skal laves :-)

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helene,

Tag et kig på en matchmaking platform såsom: https://kaem.dk/ eller webcofounder.

Jeg er dog enig med Mikkel Mikjær Christensen - det nytter jo heller ikke og gå ned i et supermarked, og sige, "jeg skal have aftensmad", uden rigtig og uddybe hvilken ret man skal have - get the point ? Skriv præcis hvad der skal laves, evt del lidt af jeres idé, så jeg sikker på i nok skal få et hav af henvendelser.

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)