Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre produktion af behandlede træplader og små dele i rustfrit stål

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have produceret nogle små dele i rustfrit stål, samt lavet nogle færdigbehandlede træplader til et møbel.

Det er ALT for dyrt at producere i Danmark har jeg fundet ud af, så jeg prøver at søge til udlandet med min produktion.

Sagen er, at jeg ikke aner noget som helst om produktion i udlandet. I mit tilfælde er der også snak om mindre produktionsmængder.

Jeg vil derfor gerne høre fra folk med mindre virksomheder, der har erfaringer med produktion i udlandet af træ og rustfrit stål og gerne henvisninger til konkrete virksomheder i udlandet.

På forhånd tak.

M

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

mikkel1234:
at jeg ikke aner noget som helst om produktion i udlandet. I mit tilfælde er der også snak om mindre produktionsmængder.

Så glem alt om produktion i udlandet, det er alt for vanskeligt og dyrt når der er tale om mindre mængder.  Du bør i stedet finde ud hvem der i DK kan producere til en fornuftig pris.

Men du bliver nok nødt til at være langt mere specifik med hvad det er du søger, færdig behandlet træplade og små dele i rustfrit stål er jo rimeligt intet sigende.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)