Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sodavand produktion

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den situation at jeg gerne vil have lavet en sodavand i dåse. Jeg har fundet smagen og ingredienserne. Jeg har kontaktet nogle bryggerier, som kan lave sodavand i dåser, men de vil alle have at jeg køber minimum 500.000 dåser ind, også kan de påfylde diverse læskedrikke. Men jeg har ikke pengene til at starte så stort. Så jeg ville høre om i kender en billigere måde at starte det på? Kan det betale sig at kontakte udenlandske bryggerier også få dem sendt hjem til Danmark, eller er importpriserne for høje ?:)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kongnic11:
men de vil alle have at jeg køber minimum 500.000 dåser ind

Det lyder af mange, det må være nogle af de store du har haft kontakt til?  skal det være dåser eller kan flasker være en mulighed.

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har undersøgt sagen i noget tid nu, og har prøvet at kontakte mange små bryggerier. Men de har ikke mulighed for at producere dåser, men kun flasker. Det er ret vigtigt at det er i dåse og ikke flaske, da det er en del af produktets identitet. Men det jeg tror jeg kan konkludere er at firmaerne køber deres dåser fra et andet sted og det er dem som kræver man køber minimum 500.000. 

Jeg har overvejet om det er muligt at købe dåserne fra udlandet også sende til et bryggeri, men hvis de ikke producere dåse sodavand, så har de nok ikke de fornødne midler til at fylde og lukke dem. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kongnic11:
Jeg har overvejet om det er muligt at købe dåserne fra udlandet også sende til et bryggeri

Det vil formodentlig aldrig kunne betale sig.

Prøv at kontakte bryggeriet Fuglsang de vil formodentlig kunne hjælpe dig.

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg prøve, tak for hjælpen. :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os endelig høre hvad du finder du af.

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

De havde desværre ikke mulighed for at tappe på dåser, men kun glas. Så jagten går videre.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da mærkeligt for de tapper jo øl på dåser. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)