Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning UDEN hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er startet op med en lille virksomhed for nogle måneder siden, og er startet ud med at sælge varer via Facebook og Instagram.
Vi havde regnet med, at kunne benytte Mobile Pay Business som primær betalingsløsning, men havde desværre overset, at Mobile Pay IKKE må anvendes ved fjernsalg.
Vi har læst lidt om PayPal, men beregnet, at hvis vi fx. sælger en varer til 1400 kr., så koster det os ca. 60 kr. i gebyr at benytte den løsning.
Vores kunder synes, det er en lille smule træls, at skulle betale med den "gammeldags" kontooverførsel.
Andre der har erfaring med betaling og fjernsalg uden at have hjemmeside?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos http://yourpay.dk/ kan du sende et betalingslink. Det er er selvfølgelig ikke gebyrfrit.

Jeg er ikke noget tilhørsforhold til yourpay.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 5. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for info

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sende betalingslinks (demo: https://betal.scanpay.dk/xgvm2ksi) med de fleste betalingsgateways, bl.a. Scanpay (hvor jeg arbejder). Du bestemmer selv hvor længe dine betalingslinks skal være aktive. Du finder vores API her og på kortgebyr.dk kan du få et overblik over hvilke andre løsninger der findes :)

Tilmeldt 5. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for info.
Har jeg forstået det korrekt, at jeg som firma opretter en profil (med alle nødvendige oplysninger) og derefter kan jeg blot sende links til køberens E-mail?
Hvor hurtigt kan jeg se, at køberen har betalt? (Altså for at vide hvornår jeg kan afsende varen).
Vi benytter economics som regnskabsprogram, kan man mon overføre betalingsoplysninger automatisk dertil?

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Scanpay er en betalingsgateway, dvs. at du selv skal indgå en indløsningsaftale med en af vores partnere (se liste). Det kunne f.eks. være med Clearhaus, som typisk er 2-3 dage om at behandle en ansøgning. De skal godkende din forretning og hjemmeside. Da du ikke har en hjemmeside vil processen nok være lidt anderledes, men hvis du vil kan jeg kontakte dem og høre hvordan det så forholder sig. (Du kan ringe til mig på +45 23940204).

Når køberen betaler går der typisk 3-5 sekunder før det er synligt i vores dashboard. På samme tid modtager dit system en ping request, som du f.eks. kan bruge til at sende en e-mail til kunden eller lign.

Ift. e-conomic har vi endnu ikke nogen integration med dem, men det kommer i løbet af det næste halve år. De fleste vælger dog at lade deres shopsystem bogføre til E-conomic. Jeg tror ikke der er nogen betalingsgateway som kan bogføre til e-conomic eller lign. regnskabsprogram (vi har jo ikke faktura), men du kan evt. spørge QuickPay om de har.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

J. Lassen:

Vi benytter economics som regnskabsprogram, kan man mon overføre betalingsoplysninger automatisk dertil?

Har du prøvet at kigget på Apps'ene til e-conomic: https://www.e-conomic.dk/apps/betalinger Måske er der noget, du kan bruge her :-)

Tilmeldt 5. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

MANGE tak for super info, vi kigger lige nærmere på de forslag der er kommet ind :-)

Tilmeldt 5. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

TUSIND TAK for info :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)