Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min nye webshop!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Har lige åbnet min webshop og ville derfor blive rigtig glad hvis i ville bruge lidt tid på kigge siden igennem :) 

Link til siden: www.trendydeal.dk

H
åber i vil hjælpe.

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Lidt ligesom at gentage sig selv, men der er for lidt tekst på noget og for meget der ligner hinanden på andet. Det giver dårligt SEO.

Det virker mærkeligt at i ikke har links i den øverste blå linie, men har det i den lidt længere nede.

Der mangler Cookies information.
Der mangler mere info om klageret.
Ny hjemmeside kan ikke sætte varer på tilbud :-)

Men det er småting alt sammen. Godt gået.

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars 

Tusind tak for den finde feedback :) 

Synes du jeg skal rykke produktkategorierne op i "main header"?

Med venlig hilsen 
Mathias

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars.: Hvorfor kan en ny hjemmeside ikke sætte vare på tilbud? 
Jeg syntes da ofte man har hørt store firmaer eller lign, have åbningtilbud på deres hjemmeside mm. 

Men jeg vil sige der er for mange ting der står tilbud på, det virker utroværdigt. 
Udermere syntes jeg det er træls at forsiden, ikke er centreret. 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:
eg syntes da ofte man har hørt store firmaer eller lign, have åbningtilbud på deres hjemmeside mm. 

Forbrugerombudsmanden siger:

Når en forretning reklamerer for et tilbud og angiver før-/nu-priser, skal det kunne dokumenteres, at varen faktisk har været til salg til den førpris, der er angivet.

Det er et krav, at førprisen skal have været gældende i “en længere periode”, umiddelbart inden prisen på varen er blevet sat ned. En periode på 6 sammenhængende uger anses for at være ”en længere periode”.

Det er vildledende markedsføring at sætte prisen kunstigt op i 6 uger med det formål at sælge varen som “udsalg”, ”nedsat”, ”rabat” osv.

Hvis en vare fx gennem året har kostet 1.000 kr., og den bliver sat op til 1.500 kr. i 6 uger for herefter at komme på “udsalg” til 1.000 kr. igen, er der tale om vildledning, som er ulovlig.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO kan gøres meget bedre. Bl.a. mangler der mange metabeskrivelser og H1'ere 

I min verden er det et must, at en webshop kører på SSL. Det vil også kunne hjælpe på, at siden ikke performer godt nok. 45 / 51 ud 100 / 100 - se testGoogle her

Designet er smag og behag, men egentligt OK. Dog driller menuen lidt, når skærmstørrelsen kommer under ca. 1075px - Top 20 produkter hopper ned og udenfor selve menuen

Held og lykke

Tilmeldt 30. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias. Din hjemmeside er god synes jeg. Overskuelig, man kommer hurtigt frem til det rette produkt og visuelt er det rene klare farver og nem at browse igennem. 

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels 

Tusind for den fine feedback :)

Så jeg skal lave nogle H1´ere på fx. mine produktsider :)
Med venlig hilsen
Mathias 

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben 

Mange tak for de fine ord, det sidder jeg meget pris på :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

TIllykke med åbningen af webshoppen.

Jeg synes, at du har et rigtig godt udgangspunkt. Jeg kan godt lide det enkelte design, og man kan altid arbejde videre på denne del.

Hvis jeg skal komme med nogle ting, som ligger i små-tings-afdelingen:
- produktsiden: knappen til højre lige under menuen bliver "skåret" af i topppen.
- produktliste: Når et produkt er vurderet kommer der stjerner frem - men dette kan få "købsknapperne" til ikke at stå på linie. Lav nogle faste højder på titel, og evt. nedtonet stjerner hvis produktet ikke er anmeldt.

De produkter jeg tjekkede har du godt med tekst - super!
Jeg tjekkede også din facebook-side - her har du ihvertfald en video-præsentation af nogle høretelefoner - fedt, det skal også på hjemmesiden.

Hvis det skulle lyste, så kan du lave lidt linkbuilding, og du kan få dig et backlink på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/ - det er gratis.

Der hvor jeg ville sætte fokus på, er SEO-delen, som også Niels er inde på.

Der er nogle andre der er kommet ind på det med tilbud. Jeg synes det er fint, at have nogle åbningstilbud, men man skal huske på, at det kun er lovligt at have tilbud i 2 uger (gælder de fleste varer).
Derfor har jeg en lidt anden vinkel: fjern tilbudene på varene, og lad dine kunder byde på nogle af produkterne istedet for. Hvis du har en varer til eks. 349 og du med tilbud vil sælge den til 289, så er du villig til, at sælge til knap 18%. Ved at lade folk folk byde på produktet kan du takke ja til alle de bud der er imellem 1-18%, og ikke kun 18%.
Jeg har lavet et system til det, hvor dine kunder kan byde på min hjemmeside, eller de kan byde direkte på din hjemmeside, uden først at besøge min hjemmeside. (servicen er ikke til alle ens produkter, men nogle udvalgte)

https://bidsii.dk/

Det er også lidt anderledes måde, at lave "åbningstilbud" på - at folk selv har en indflydelse på prisen.

Håber du får masser af succes.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)