Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 årige søger arbejde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg er en gut på 15 år - fødselsdag d. 5. marts. Jeg kommer fra Nordjylland og bor cirka 45 kilometer nord fra Aalborg. Til dagligt designer jeg logoer, bannere, baggrunde og forsøger mig med andre ting i Adobe Photoshop. Jeg tjener intet på det, men har overvejet at tjene sølle 20 DKK for noget værk. Jeg er ikke den bedste til grafisk design, men lidt kan jeg da. Jeg har også lært mig selv lidt HTML og CSS, men det er vidst ikke så meget.

Jeg har erfaring med at arbejde, da jeg tidligere lavede tekster til hjemmesider med blandt andet digte, jokes og meget mere. Enkelte opgaver. Min tidligere timeløn var på 50 DKK, og jeg arbejdede cirka 2 timer hver dag, eftersom jeg havde tid. Min 'chef' havde lavet et Excel skema til mig, hvor jeg bare kunne tage løs af opgaver og skrive ned hvor meget jeg havde arbejdet og hvornår. På den måde kunne han give løn ud fra det.

Jeg bruger generelt meget tid ved computeren - faktisk hver dag. I min fritid spiller jeg sammen med et Counter-Strike: Global Offensive eSport hold. Vi satser på at blive professionelle og træner 2 gange om ugen. Lige nu er vi under en organisation, hvor vi blandt andet har adgang til coach osv. Lysten til at blive professionel eSport udøver er der.

Jeg går i 8. klasse på en friskole, og i 9. klasse efter sommerferien. Der vil blive en del prøver i skolen, så jeg ved ikke om jeg får så meget tid.

Hvis der er spørgsmål, så skriv endelig. Jeg vil gerne starte hurtigst muligt med noget interessant arbejde.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)