Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping via Aliexpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg er i gang med at undersøge mulighederne for at starte en webshop med udgangspunkt i dropshipping via Aliexpress.

Jeg har læst de fleste tråde om området, og kan også se det oftest bliver frarådet på det kraftigste.

Det jeg ville høre til, det var om det er nødvendigt at lade sig import-registrere, hvis de produkter der dropshippings er under bagatelgrænsen, 80 kr., for told, osv.?

Herudover vil jeg gerne understrege, jeg kender til de mange ulemper der er ved dropshipping, og dropshipping via leverandører uden for EU. Ville bare høre om det kunne lade sig gøre?

Forhåbentlige hilsner 

Magnus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

MagnusJ1989:
Det jeg ville høre til, det var om det er nødvendigt at lade sig import-registrere, hvis de produkter der dropshippings er under bagatelgrænsen, 80 kr., for told, osv.?
ja det er krav for erhversmæssig import fra 1 øre/kr

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du dropshippe fra Aliexpress? Hvis dine kunder vil vente op til 100 dage på at få deres ordre, så ja, hvorfor ikke? 
Derudover så vil dine kunder nok også stille spørgsmåltegn ved alt den Kina skrift der er udenpå pakkerne. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

MadsAAA:

Vil du dropshippe fra Aliexpress? Hvis dine kunder vil vente op til 100 dage på at få deres ordre, så ja, hvorfor ikke? 
Derudover så vil dine kunder nok også stille spørgsmåltegn ved alt den Kina skrift der er udenpå pakkerne. 

og sikkert blive forundrede over gebyr + moms + told + risiko for kopivare der går retur + kunden returnere efter 14 dages returret til den danske shop osv  men det er trådstarer jo helt klar på skrives der

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tvivler på det bliver en sund forretning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)