Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af webshop med tøj

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

En af mine venner og jeg har denne drøm om at starte den her webshop.

Webshoppen går ud på salg af tøj som skal være vores eget. Vi tænker til at starte med at vores tøj skal være simpelt, måske bare en hvis trøje med vores logo.

Logo har vi allerede arbejdet på, og sendt ideen videre til en professionel grafiker der vil lave det for os. Vi skal bruge lidt hjælp med opstart af webshoppen, da ingen af os er så kendt indenfor den her branche. Kunne godt bruge hjælp til noget info om opstart og hvad man skal sørge for. Om man skal registreres, moms, skat osv.

Kunne være mega fedt hvis nogen kunne hjælpe eller havde nogen forslag til steder og oprette webshoppen :-)

- Victor Månsson / Bendig&Maansson

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det nemmeste er shopify hvor man kan oprette en shop uden så meget teknisk kunnen.

I skal have et CVR nummer, og momsregistreres hvis i omsætter for mere end 50.000 om året.

Men lad være at tro at fordi i har en kollektion og en webshop at kunderne vælter ind. Læg en strategi for hvordan i får kunder i butikken, og prøv at lægge et realistisk budget.

Held og lykke med det.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 2. Jun 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså skal forretningen have et CVR nr.?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal have CVR. Er du under 18 skal du have dispensation eller få en voksen til at oprette firma

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Har du overvejet WooCommerce til udarbejdelsen af webshoppen? Her får du et ultra fleksibelt setup, som kan udvides over tiden.

Vi bygger alle vores kunders løsninger heri. Se er stort udvalg af disse på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så sender jeg dig et uforpligtende oplæg :-)

God pinse!

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor og venner.

Jeg startede selv med en mindre webshop indenfor salg af tøj, og gør mig stadig en indenfor branchen, og kunne godt være at jeg kunne hjælpe jer.
Skriv et besked til mig over Amino med flere informationer, og så kan vi tage den derfra.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Tag fat i Dandomain - dem har jeg rigtig god erfaring med og de kan anbefales! har forsøgt mig med Shopify og det gik ikke så godt ingen hjælp at hente desværre.

Hvis du har brug for en tøj leverandør til jeres webshop så tag gerne fat i mig. Jeg er tøj producent og laver mange opgaver til danske detail butikker samt danske tøj brands.

Du kan læse mere om os på

Loveyourtwist.com

Instagram & facebook her kan du se de forskelige opgaver vi har lavet

Du er mere end velkommen til at kontakte mig på 21825356 eller helene@loveyourtwist.com hvis du har brug for yderligere oplysninger

Helene

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Har du overvejet WooCommerce til  webshoppen? Her får du et godt fleksibelt setup, som kan udvides over længer tid.

Jeg har meget erfaring med webshops og nok os den billigste pris samt ideer til guide osv.

Jeg har et tilbud der hedder 25% så 3000 kr. for en samlet hjemmeside med rullende billeder osv

jeg kan også hjælpe med grafik 350 kr. for et proffesionelt logo

/MAthias

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et hav af links med tøjshops I kan studere og hente inspiration af.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor, 

Mega fedt at du vil igang - I skal bare kaste jer ud i det, så lærer løbende :-) 

Ift. valg af platform, så er det nok enten WordPress eller Shopify. Jeg hælder nok mest til det sidstnævnte, da det er super brugervenligt at drive en Shopify webshop, hvor I nemt kan håndtere ordre, tilføje produkter og generelt vedligeholde shoppen. 

Inden I kommer for godt igang, så prøv at definér jeres målgruppe og være bevidste fra dag ét af ift. hvem I skal henvende jer til. High-end vs. budget? I skal være konsekvente og det skal jeres hjemmeside og dens udtryk også afspejle. 

Hvis I er ambitiøse, så vil jeg nok anbefale, at I opretter et selskab sammen og driver det derigennem. Evt. et IVS.

Held og lykke med projektet :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)