Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt emballage webshop – feedback ønskes

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Bundle.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

For ikke så længe siden har vi lanceret nyt webshop med emballage produkter, hvor vi tilbyder onlinesalg og er målrettet til mindre og mellemstore virksomheder. Der er brugt en pæn del tid for at udvikle så brugervenlig side som muligt, hvor erhvervsfolk kan komme hurtigt igennem bestillingsprocessen. En af de største fordele jeg er stolt af er at vores kunder har mulighed at oprette egen favoritliste, så alle produkter de plejer at bestille ligger et sted – den funktionalitet savnede jeg hos andre forhandlere.

Så vil jeg meget gerne have feedback, hvad mener dygtige folk udefra som sidder her, på amino, fordi I er netop den segment (erhvervskunder) vi arbejder for.

Shoppen stadig mangler SEO del og det er jeg klar over, men primært ønsker jeg at høre om:

Ser vores webshop professionelt ved første øjekast?

Er det nemt at navigere rundt?

Kan I finde det information I har brug for?

På forhånd mange tak for jeres tid og feedback! Shoppen - bundle.dk

Mvh

Arthur

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bundle.dk:

Ser vores webshop professionelt ved første øjekast?

Er det nemt at navigere rundt?

Kan I finde det information I har brug for?

Siden ser ganske flot ud, og det er nemt at navigere rundt. Menuinddelingen er intuitiv, og den giver god mening. Måske er det bare mig, men når man lander på en produktside virker selve delen med de forskellige varianter lidt tom. Der er ikke så meget tekst til den valgte variant. Når det så er sagt, er den tekst, der er der relevant for produktet :)

Jeres bar med 'bliv kunde hos os' ser mig lidt tom ud. Der må være mere end fire grunde til, at man skal blive kunde hos jer..? Det ser i øvrigt ud til, at teksten her ikke er centreret. Er det et bevidst valg? I har ingen links til Facebook/Instagram, er det en forglemmelse, eller fordi I ikke bruger det?

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det nye look.
Jeg synes, at det ser professionelt ud, og jeg kan især godt lide måde produkterne bliver fremvist på med deres varianter. Det er en variant-struktur der er lige til.

Jeg kan godt lide menu på forsiden, hvor der er nogle fine ikoner for hver kategori.
Men jeg synes at det er ærgeligt, at ikonerne mangler når man ikke er på forsiden længere.

Rigtig god mobilvisning også.

Hvis det skulle lyste med et backlink, så er I velkommen til, at oprette et link på min hjemmeside, https://findenwebshop.dk/

God dag.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Bundle.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej deltro.

Tak for meget konstruktiv feedback og tid du har brugt.

deltro:
Måske er det bare mig, men når man lander på en produktside virker selve delen med de forskellige varianter lidt tom. Der er ikke så meget tekst til den valgte variant. Når det så er sagt, er den tekst, der er der relevant for produktet :)

Vi har valgt ikke at have tekst eller have en meget kort beskrivelser nogen steder, fordi erfaring viser at erhvervskunder bruger ikke tid på at læse dem. Men jeg overvejer at der skal tilføjes flere relevante tekster. 

deltro:
Jeres bar med 'bliv kunde hos os' ser mig lidt tom ud. Der må være mere end fire grunde til, at man skal blive kunde hos jer..?

Det kigger jeg også nærmere.

deltro:
Det ser i øvrigt ud til, at teksten her ikke er centreret. Er det et bevidst valg?

Ja, du har ret. Jeg beder vores udviklere at justere teksten, så den bliver centreret.

deltro:
I har ingen links til Facebook/Instagram, er det en forglemmelse, eller fordi I ikke bruger det?

Det er ikke en forglemmelse – vi bare bruger dem ikke men jeg overvejer disse muligheder også.

Mvh

Arthur

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Bundle.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri.

Tak for din feedback og tid du har brugt.

Dimitri Gogios:
Men jeg synes at det er ærgeligt, at ikonerne mangler når man ikke er på forsiden længere.

Det er faktisk vores eget valg. Der var en diskussion omkring det og vi synes at ikonerne kan trække kundens fokus når der surfes rundt på webshoppen. Derfor har vi valgt at slå dem fra.

Dimitri Gogios:
Hvis det skulle lyste med et backlink, så er I velkommen til, at oprette et link på min hjemmeside, https://findenwebshop.dk/

Tak for linket. Det kigger jeg nærmere senere i dag.

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også lige været inde og kigge. 

Jeg synes at det virker som en rigtig lækker side, men det ærgerlige for mig, den lille webshop, er at fragten er voldsomt dyr. 

Jeg ville have foretrukket jer fremfor f.eks. Jakodan, da I er 8,- billigere pr. Bundt, af den papkasse jeg nu foretrækker. Men jeres fragt er 250,- kontra 49,- hos dem.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Ved første øjekast, så er det en af de pæneste webshops jeg har set her fra Amino i rigtig lang tid. Rigtig flot! :-) 

Skal hjemmesiden forbedres, så skal du fokusere på følgende: 

- Teksten på dine slidebilleder bør kodes ind - ligeledes din knap på billederne. 

- Din sektion med "Bliv kunde hos os" skal optimeres. Sørg for at din tekst er centreret og dine bulletpoints kan godt stå på samme linje. Evt. indsæt et passende ikon foran hver bulletpoint. Evt. en lidt mere inspirerende baggrund.  

- Går man ind på et specifikt produkt, så ruller den automatisk ned til nogle specifikationer og åbner en bestemt tab. Dette kan godt skabe en del forvirring hos dine besøgende

- At du udelukkende bruger et ikon af en indkøbskurv som din primære "call-to-action"-knap på produktsiden er meget risky. Det tog mig lige et par sekunder (for meget) før det gik op for mig, at det var sådan, man lagde et produkt i kurv. Jeg vil nok anbefale, at du lavede en normal knap i stedet, hvor der stod "Læg i kurv", så man ved, at man kan klikke der og bestille. (Virkelig et vigtigt punkt at optimere)

- Hvad er dit overordnede mål, når man lander i kurven? ;-) Jeg går ud fra, det er at kommere videre til kassen/bestilling. Her bør du give de andre knapper en anden farve, eventuelt grey-scale dem lidt, så "Gå til bestilling" er den knap, som skiller sig ud og som du vil have folk til at klikke på. Lige nu har alle knapperne den samme farve. 


Alt i alt, så er det en flot webshop, som du har fået stablet på benene. Godt at se :-) Men der er altid plads til forbedring. 

Hvis du er i tvivl om noget, så kan du altid skrive eller ringe. 

Good luck!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Faktisk var jeg meget begejstret for jeres webshop.

Måske havde i allerede fået en kunde. Men det holdt desværre ikke så længe.

Levering 250,- kr. for 25 papkasser er helt ude i skoven. Og så kan man ikke se det når man går til kurv, men først ved selve bestillingen.

Så kan shoppen være lige så flot og tiltalende... Faktisk en af de flotteste jeg har set. Måske lidt tyndt med info, men alt andet er genialt.

Men fragten som først dukkede op til sidst... Helt ærlig... Der var jeg smuttet for ALTID.

Jeg kommer aldrig tilbage, og det er lidt synd, men det kan jeg få meget bedre alle andre steder. 36 ruller tape og fragten er den dyreste. Mange mangler lige noget og bestiller en kasse tape. Men hos billigemballage.dk koster det samme 252,- incl. fragt. og hos jer 623,- incl fragt.

Hvis i skal ramme de kunder som fylder op med en kasse tape eller en enkelt rulle bølgepap, er der noget i skal lave om i konceptet.

I spørger om feedback. Den var måske lidt for ærlig, men det var min oplevelse.
Jeg vil ønske jer alt held og lykke med shoppen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Bundle.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Tusind tak for din feedback og punkter du har beskrevet meget nøjagtigt. Næsten alle de skal nok implementeres, og vi har klart overset nogle dem.

Et par kommentarer til dine punkter:

Erik Jeppesen:
- Teksten på dine slidebilleder bør kodes ind - ligeledes din knap på billederne.

Her tvivler jeg lidt på. Webshoppen var leveret til os med præcis den løsning, hvor teksten og knap var kodet i slidebilleder. Men pga. det var ren HTML og der er ikke nogen ind i huset der kan lave slidebilleder om (kode hver gang når vi skal skifte noget), var det ikke den bedste løsning. Desuden, background billede med kodet tekst var ”tungere” end billeder med teksten vi har nu. Det afspejlede på slider indlæsningstid. Måske det er bedre til SEO - det ved jeg ikke. Men jeg tager en snak med vores udviklere om hvilke muligheder der er i forhold til vores IT evner og hvilke fordele der er med løsning du tilbyder.

Erik Jeppesen:
- Din sektion med "Bliv kunde hos os" skal optimeres. Sørg for at din tekst er centreret og dine bulletpoints kan godt stå på samme linje. Evt. indsæt et passende ikon foran hver bulletpoint. Evt. en lidt mere inspirerende baggrund.  

Helt enig. I øvrig samme ting som deltro har skrevet tidligere. Vi sørger at det implementeres hurtigst muligt.

Erik Jeppesen:
- Går man ind på et specifikt produkt, så ruller den automatisk ned til nogle specifikationer og åbner en bestemt tab. Dette kan godt skabe en del forvirring hos dine besøgende. 

Det er faktisk et bevist valg pga. når kunder trykker på et specifikt produkt, forventer man at netop den produkt vises på en ny side. Min mening er, hvis du går på et specifikt produkt, det bliver lidt skævt at kategori med masse varianter åbnes i stedet for, og du skal scrolle ned for at finde den produkt du faktisk har trykket på.

Tak for din tid og det var en stort hjælp til os, du har ydet med din feedback.

Mvh Arthur

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Bundle.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per og Lars

Jeg takker for jeres tid til at give os feedback. Jeg er meget glad at høre om I kan godt lide hvordan den ser ud.

Kan godt forstå at det var/er dårligt oplevelse med så højt fragtomkostninger. Vi troede faktisk ikke om det vil skabe problemer. Lige nu servicerer vi primært mellemstore kunder og det er ekstremt sjældent at bestillinger ligger under 1.500 kr. Men det har vi klart ikke tænkt ordentlig om, når vi prøver nu at ramme de små, som skal have en kasse tape eller bølgepaprulle – som du, Lars, nævnt.

Ud fra data vi har, kan jeg også se at der var en del besøgende, der forlader checkout uden at gennemføre ordren. Min opfattelse er at det er netop pga. ”uventet stort” fragtgebyr, fordi indkøbskurvens værdi var i alle tilfælde mindre end for at opnå gratis levering. Desuden Lars, skriver du et vigtigt point om fragtomkostninger propper kun ved checkout, uden at du kan se det, når du var i indkøbskurv. Det skal vi også rette hurtigst muligt, fordi det kan godt forstås at kunden bliver sur når fragten propper ved sidst trin.

Jeg skal nok sige at vi laver det om snarest, så bliver vi også konkurrencedygtige på fragten til dem, med helt små emballage behov. Det bliver et beløb mellem 49 - 69 kr., i stedet for 250 kr.

Og Lars – det er helt fint med din feedback. Alt skrevet er konstruktiv og kan godt bruges for at forbedre kundeoplevelse. Tak for det!

Mvh Arthur

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)