Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at øge mig online salg.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Mit navn er Viktor Sand, og jeg er stifter af www.le-chasse.com.

Jeg har for nylig opstartet dette firma, men har svært ved at få nogle salg i hus. What to do?

Jeg har, naturligvis, reklameret i hele min venne- og familiekreds, både på sociale medier og fysisk.

Hvad mere kan jeg gøre, uden at spendere en formue?

Fra Kolding
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viktor, 

En del af udfordringen kunne være udvalget, der er kun 1 trøje. 

Jeg ved ikke hvor meget du har gjort foruden at reklamere i din venne- og familiekreds og være ude fysisk. 

Du har reklameret på sociale medier? I hvor høj grad? 

Tror meget det handler om mangel på synlighed. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om hvad din målgruppe er? Hvad er din vision med le-chasse.com?

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 20
Fra  TPMarketing Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viktor.

Din hjemmeside er ikke særlig konverteringsvenlig. Der egentlig ikke noget konverteringsflow og det er svært at finde ud ad, hvor produktet findes. Nå man så finder produktet er der ikke noget der indikere, at det er et produkt - du har kun et billede af en t-shirt. Der mangler rigtig meget CTA på din side. 

Før du begynder at tænke for meget på markedsføring, vil jeg anbefale dig at få din hjemmeside fikset op. 

Du har alt for lidt indhold på din side, fra en SEO mæssigt synspunkt. 

Jeg har lavet denne rapport til dig, hvor du kan finde inspiration til SEO mæssige forbedringer. 

2625.le-chasse.pdf

Når fundamentet er på plads. Så kan du overveje at bruge en push strategi og sørge for at indsamle en retargeting gruppe. Derfor anbefaler jeg at bruge Facebook med en bred målgruppe og måske en rabatkode. 

Du kan overveje at bruge Display Annoncering på AdWords, men jeg vil som udgangspunkt ikke anbefale det.

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)