Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dine erfaringer med at købe noget, som ikke dækker dine behov?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er idag blevet bedt om at betale 30.000 kr for noget jeg ikke ønskede. Timeplan Software har bedt mig at betale fordi, de mener at de har brugt konsulent timer på mit ønske. Men når jeg allerede fra dag 1 (efter 2 timer) har sagt at deres system ikke kan løse mine ønsker, hvordan kan det så blive 30.000 kr? Jeg har nu bedt min advokat om at kigge på det, men I er velkomne til at komme med input. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig men det er sgu useriøst at hænge firmaet ud på den måde!  I kontrakten specificerede du vel dine krav til systemet ?? 

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld. Men hvorfor er det useriøst? Når et firma lover at det kan håndtere flere overenskomster på samme medarbejder, så går jeg udfra at det passer. Men når de begynder at tage 30.000 kr for 90 minutters arbejde, så er det useriøst!

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er useriøst fordi det ikke er tilladt ifølge aminos retni gslinier.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

saj1980:
Men når de begynder at tage 30.000 kr for 90 minutters arbejde, så er det useriøst!

Det er nok ikke 90 min. arbejde der har kostet dig 30.000 DKK, Det burde da sige sig selv. 

Som erhvervsdrivende kommer du til at fremstå totalt useriøse når du behov for at hænger en leverandør ud på den ensidige måde.  I Danmark har vi et retssystem til at afgøre sådanne sager. 

Du bør nok overveje om det ikke skader din virksomhed at fremstå på den måde, personlig ville jeg ikke gide handle med en der bruger sådanne metoder. 

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er din mening. Men det er nok fordi at du kender situationen fra sælgers vinkel. Jeg er bare blevet træt af sælgere det lover og lover, men ikke holder deres aftaler, fordi de er mere interesseret i at nå deres budgetter end at lytte.

Fint med et retssystem. Men Timeplan vil bare gøre det igen og det synes jeg ikke de skal slippe afsted med.

Kan du have en fantastisk aften :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

saj1980:
Men det er nok fordi at du kender situationen fra sælgers vinkel

Hvordan kan du udtale dig om fra hvilken vinkel jeg ser sagen fra?  Uanset om jeg var sælger eller kunde vil jeg undgå et firma som dit, når du har en så uprofessionel  opførsel, men ved jo aldrig om du kunne finde på at hænge en ud hvis du bliver sur. 

saj1980:
Jeg er bare blevet træt af sælgere det lover og lover, men ikke holder deres aftaler, fordi de er mere interesseret i at nå deres budgetter end at lytte.

Det lyder jo til at du tidligere har skiftet bekendtskab med sådanne sælgere,  hvorfor har du så ikke lært af det og skrevet en kontrakt ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)