Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OsCommerce addons?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg sidder i øjeblikket og leger med OsCommerce, og har set at der er lidt forskellige addons på deres hjemmeside.
Men det jeg leder efter lige nu er et shipment modul der passer til postdanmark, og endnu vigtigere et betalingsmodul til dankort mm, som desuden er sikkerhedsmæssig godkendt af pbs osv.

Nogen der kender til et sted man kan finde den slags.

Indrømmet jeg er ny til oscommerce, så hvis der er noget jeg har fået galt i halsen, eller jeg bør være opmærksom på, må i meget gerne hive fat i mig Big Smile.

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:19

www.quickpay.dk og www.fribetaling.dk understøtter begge oscommerce og har et færdig udviklet script til dette. Men teoretisk set kan du koble hvlken som helst gateway op til din oscommerce løsning, men det kræver naturligvis noget programmering.

Angående et postdanmark modul, hvad leder du så efter? et der beregner på vægt eller ?

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 19:24

Hej Martin.

Jeg må indrømme at jeg ikke helt selv er klar over hvad jeg skal bruge, men på nuværende kører jeg jo bare med oscommerce standard. kan det sagtens bruges?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 19:29

Nu er det længe siden jeg har haft fingerne i en standard oscommerce.

Men jeg mener at huske at som standard har du følgende fragtmoduler:
pris baseret på vægt
Fast pris
pris baseret på land man kommer fra

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 19:59

Man kan vælge fast takst, per enhed, interval, land/zone.
Du siger det er lang tid siden du har rodet med en standard. Er det fordi du ikke bruger det mere, eller fordi du bruger en anden indgangsvinkel end os nybegyndere [:-)]

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 00:31

Ved samme lejlighed kan jeg lige så godt spørge om hvordan man får mail systemet til at virke. Jeg går ud fra at det er fordi jeg ikke har nogen e-mail adresse tilknyttet mit domain?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 11:25

Frederich Larsen:
Du siger det er lang tid siden du har rodet med en standard. Er det fordi du ikke bruger det mere, eller fordi du bruger en anden indgangsvinkel end os nybegyndere [:-)]

Jeg bruger en version vi selv har videreudviklet på de sidste 2 år i firmaet.

Jeg kan anbefale dig du gør brug af www.openforum.dk som er dedikeret til oscommerce.

Angående fragt så kommer det helt an på hvordan du har tænkt dig at køre fragten. Nogle vælger en fast fragt ligegyldigt hvad man bestiller, andre har f ragt per vare der købes og nogle har per vægt. Du har alle muligheder i oscommercen med de moduler du selv har listet. Du kan ligeledes også laves en fragtfri grænse som jeg mener du finder onder moduler - order total.

Angående email, så skal de udfyldes under opsætning - min butik.

Husk også at udfylde - send ekstra ordre - da du ellers ikke vil modtage en mail om du har fået en ordre i butikken.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:45
Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 13:27

Hej Martin.

Ang de to betalignsmoduler du anbefaler. Jeg tror jeg vil forsøge mig med en gratis løsning i første omgang. Nogen gode forslag?

Jeg tænker lidt på per efterkrav, men kan ikke rigtig lurer hvordan det kan gøres smart og nemt?

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 10:16

Her Frederich

Hvis du ikke er erhvervskunde hos post danmark kan du ikke længere sende per efterkrav. Men hvis du vil tages seriøst skal du som minimum modtage dankort.

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)