Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af armbåndstracker til børn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået hvad jeg selv synes er en god idé, men da jeg ingen erfarring har på området, ved jeg ikke hvordan jeg skal komme videre med den. Idéen opstod da vi var i sommerland og min bror blev væk, hvor jeg tænkte, at det kunne være smart med en mobil-app der vha. en form for armbånd, kunne tracke hvor i sommerlandet han var. Jeg ved dog først og fremmest ikke om dette allerede eksisterer, og som sagt ved jeg ikke rigtig noget på dette område, så er der nogen herinde der enten ved noget selv og er villig til at dele ud af deres viden, eller som kender firmaer der handler med noget i denne stil?

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Signe Zeidler Holm Andresen:

Jeg har fået hvad jeg selv synes er en god idé, men da jeg ingen erfarring har på området, ved jeg ikke hvordan jeg skal komme videre med den. Idéen opstod da vi var i sommerland og min bror blev væk, hvor jeg tænkte, at det kunne være smart med en mobil-app der vha. en form for armbånd, kunne tracke hvor i sommerlandet han var. Jeg ved dog først og fremmest ikke om dette allerede eksisterer, og som sagt ved jeg ikke rigtig noget på dette område, så er der nogen herinde der enten ved noget selv og er villig til at dele ud af deres viden, eller som kender firmaer der handler med noget i denne stil?

Hej Signe 

God ide, men det findes i mange udgaver.

Prøv at søg på google efter noget alla det her "gps sporing barn"

/S

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var med til at udvikle noget tilsvarende, dog til alpinanlæg, for ca. 10 år siden, og allerede på det tidspunkt var der ihvertfald 3-4 tilsvarende produkter på markedet. En del forlystelsesparker i USA tilbyder forældrene at leje et armbånd til børnene, som kan spores via en app. Selve sporingen sker ved at triangulere positionen til en lille ZigBee-sender som sider i armbåndet. 

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Signe

Det skal selvfølgelig ikke holde dig tilbage for at udvikle én, hvis du nu har en idé til hvordan du kan gøre det bedre end de andre :-)

eCommerce management på højt plan. Få styr på dit indkøb, lager, dropship og meget mere på www.ecman.dk

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tænkte jeg desværre nok.. Men tak for tippet, jeg kigger lidt videre:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)