Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, hvad er Seo, meta tags etc.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Er der nogen der kan hjælpe. Jeg åbnede i November min webshop www.gilasblend.dk. Jeg var helt grøn og er det nok stadig. Har ikke fået nogen som helst vejledning fra det firma som har lavet min shop. Hvad skal jeg gøre for at blive rangeret bedre og hvordan gør jeg det fysisk i min webshop. Jeg betaler google for adwords annoncer, men jeg føler det er spildte penge.

 Har mange besøgende, men det giver ikke det store salg. Jeg har lavet annoncer for de fleste af mine produkter, alligevel er det ikke køberne der går ind, men mere de nysgerrige. Jeg har læst en del om meta tags, Seo etc, men jeg forstår bare ikke, hvordan jeg fysisk kan forbedre min rangering på de forskellige søgemaskiner. Hvordan markedsføre jeg bedst min shop.

Er der nogen der kan hjælpe?

Hilsen Gila 

 

 

 

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gila,

Først og fremmest vil jeg sige, at det er en flot og overskuelig shop, du har fået lavet! Yes

At få succes med sin webshop er en kontinuerlig proces. – Jeg kan her varmt anbefale dig Thorborgs bog e-pusher! Den bliver hurtigt alle pengene værd!

Med hensyn til SEO kan du finde mange gode tråde her på amino og i aminos wiki om seo. Du er også meget velkommen til at komme til mit næste foredrag om søgemaskineoptimering, hvis det har din interesse.

Held og lykke med din e-butik

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo en dejlig joomla drevet webshop du har fået dig der :) og endnu et godt eksempel på hvorfor jeg synes at joomla/virtuemart klart har en fordel i forhold til mange af standard løsningerne.

Du kunne dog godt trænge til at få lavet dine URLs mere søgemaskine venlige - Derudover er der nogle ting du kan gøre (specifikt i Joomla/VM) som kan give dig bedre rangeringer.

Du skal være velkommen til at sende en mail til email@redweb.dk så kan vi tage en snak om hvad der kunne være interessant for dig.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

 Tak for oplysningen mht. til fejlen. Jeg kan se den ene fejl med den tomme side, men hvor er den anden fejl, hvor du siger at man ser billedet under synsfeltet, det kan jeg ikke rigtig se.

Har du ellers nogle gode råd mht metatags etc.?

 

Hilsen Gila

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bruger helt fundamentalt ikke de muligheder det system din shop er baseret på kan give og dermed har du meget lidt seo værdi i dine urls og din metatags m.v.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)