Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstartsfasen i en virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Måske har der været sådanne tråde før, så beklager jeg på forhånd. Smile

Jeg har længe fulgt med herinde, dog uden nogen form for aktivitet i trådende fra min side af.. Så nu tænkte jeg at det burde være min tur til at åbne mig.
Det jeg ønsker at tage med fra dette opslag er først og fremmest gode råd. 

I flere år er jeg gået med tanken om starte mig eget, og få lov til at sætte mit præg på noget.
Pludselig fik jeg en simpel, ikke særlig unik - men smart idé, som ER set før..
Jeg har leget med min idé i små 4-5 måneder og overvejer nu at gå til et par investorer som jeg kender med ideén, da jeg er ret selvsikker.

Starten er det vigtigste i en virksomhed, da det er fundamentet du danner, som skal være med til at stabilisere, styrke og vedligholde din virksomhed, selv i de sværre tider.

Mit spørgsmål går så først og fremmest ud til de af jer der har haft succes. Hvordan? Hvilke værdier har i lagt vægt på i opstartsfasen? Det er fuldstændig ligemeget hvilken branche der er tale om.
Har i bare kastet jer ud i tingene? Eller har i bygget ideén stille roligt op. Sikkert, men stille og roligt.. 
Fandt i investorer eller sparringspartnere(som jeg også overvejer stærkt, dog ingen bekendte der er kvalificerede nok efter min overbevisning).

Det overordnede spørgsmål er, hvad var jeres fremgangsmåde?

Mvh 
Alex



Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex

Min bedste fremgangsmåde er "ingen fremgangsmåde" :-)

Hej jeg lyst til at arbejde med det, så klør jeg på, har jeg tabt lysten, så lukker jeg det igen.

I min tid som iværksætter har jeg startet en del op. Noget af det kører som mit levebrød med nogle få ansatte, men noget andet er aldrig blevet til noget.

Mit råd er... Har du lyst til at arbejde med det, så tænk ikke så meget over det. Bare gå igang :-)

eCommerce management på højt plan. Få styr på dit indkøb, lager, dropship og meget mere på www.ecman.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvad vi andre har gjort, gælder det DIN idé. Hvad er bedst for dig. Udover investorer, er du da afhængig af andre? Regnskab? Hjemmeside? Programmering? Marketing?

Jeg var så heldig, at et salg til én kunde bredte sig som ringe i vandet, og relativt hurtigt gav mig en pæn årsindtægt uden de store udgifter - dét kan du sådan set (sandsynligvis) ikke bruge til noget.

Du kan måske finde inspiration her:
http://johnhannover.blogspot.dk/2016/09/selvstndig-ja-af-jrgen-kirkegaard.html

Og så den sædvanlige: Kontakt mig, hvis jeg kan hjælpe med noget - god vind! :-D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)