Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS HJÆLP - SERVICE

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har brug for lidt hjælp.

Jeg overvejer at starte en SMS ordning op. Det skal fungere på den måde, at elever som går på ungdomsuddannelser og som går i 10'ende klasse skal have mulighed for at få telefonisk rådgivning omkring deres uddannelsesmuligheder og deres rettigheder på det danske arbejdsmarked.

De skal sende en SMS til eksempelvis XXXX. Vi ringer derefter den pågældende elev op og hører dem ad. Det eneste eleven skal betale er en SMS-takst på 19 kr.

Telefonerne er åben to gange om ugen, hvorefter vi ringer eleverne op og drøfter deres spørgsmål.

Hvordan starter man sådan en SMS service op, tekniskmæssigt?

De 19 kr som den enkelte elev skal betale via SMS'en på sin telefon tjener virksomheden.

Lad mig endelig høre hvad I tænker.

Bh.

Camilla

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et hav af udbydere af sms gateways, som via api kan integreres i en hjemmeside eller et crm system.

Den billigste løsning er nok at benytte et open source crm og så udvikle en sms to lead integration.

Markedsføring kan være via en ganske almindelig WordPress hjemmeside, sociale medier m.m.

---

Det er muligt at udvikle et custom webbaseret system, der både er hjemmeside, indsamler sms med tlfnr. + en kort tekst, og som også kan bruges til at ringe ud fra via din computer og et headset.

En sådan løsning vil ligge i den dyre ende, men alt efter dine krav, kan det udvikles til en overskuelig pris, da det primært handler om at samle eksisterende services i en løsning via api.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla, 

Hvis der blot er tale om, at jeg sender en SMS med et keyword til XXXX, som så sender en besked videre til jer om, at der ønskes en opringning, så er det ikke ret kompliceret at komme igang med. Hvis du derimod er interesseret i en form for integration med eksempelvist et CRM system, så afhænger teknikken inder lidt af, hvilket system det skal kodes op imod. 

Jeg er sikker på, at vi kan være behjælpelige med en fornuftig løsning til en skarp pris. Du er meget velkommen til at kontakte mig for yderligere sparring eller et konkret tilbud. 

Du kan også læse mere her: https://flexpage.dk/sms-gateway/

med venlig hilsen

Kristian Kristensen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)