Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - aggressive salgsmetoder - svag leveringsevne?!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og undres lidt over Trustpilots gøren og laden...

Jeg indgik en aftale med Trustpilot – med en rendyrket pistolsælger – men det var OK – det var til at gennemskue hvad han sagde om påståede normalpriser, rabatter, etc. :)

Han var vaks ved havelågen – men da det så kom til leveringen begyndte det at knibe gevaldigt for Trustpilot. Jeg havde sat en telefonkonference op med deres supporter der skulle ’onboarde’ os – men han udeblev fra aftalen.

Efterfølgende forsøgte jeg at kontakte ham telefonisk – umuligt... Jeg afskrev derfor aftalen som useriøs og tænkte ikke mere over det da der heller ikke kom nogen faktura.

Nu er der så til gengæld kommet en inkassoskrivelse hvilket i den grad får mig op i det røde felt...

Trustpilot hævder at ”deres finance gentagne gange har været i kontakt med mig vedr. den forfaldne faktura” – en faktura jeg aldrig har modtaget og en kontakt der aldrig har fundet sted...

De udviklingsressourcer vi havde til at implementere servicen i vores egenudviklede webshop den gang aftalen blev indgået har vi nu og laaaang tid fremadrettet allokeret til andre opgaver. Så nu har vi absolut intet at bruge servicen til...

Jeg har derfor meddelt Trustpilot at vi ophæver aftalen begrundet i deres udeblivelse fra ’onboardingen’ og mit eftersøgende forgæves forsøg på at få fat i supporteren. Altså: manglende levering...

Jeg skal derfor nu have fat i en advokat der kan vurdere mine chancer for at vinde i retten såfremt det kommer dertil. I den forbindelse ville det være nyttigt at høre fra andre om de kan genkende dele af ovenstående – om Trustpilot udelukkende handler om kortsigtet profit uden fokus på at levere en brugbar ydelse – eller om det er en enlig svale og bare mig der er uheldig?!

Pft.

/G

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre ikke et enkeltstående tilfælde - der har været meget diskussion om Trustpilot's metoder, både på den ene og anden måde.
Er sikker på hvis du søger her på Amino, kan du finde en tråd hvor det har været gennemdiskuteret.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)