Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du kapital så er Crowdfunding måske noget for jeres virksomhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg sidder med i et spændende projekt hos Coop hvor det er muligt at få et lån eller forud-sælge sine varer af/til 1.700.000 af Coops medlemmer. Det eneste krav er at det har noget med mad eller lokale varer at gøre.

I øjeblikket har vi over 20 projekter kørende og I har måske allerede hørt om platformen i medierne den seneste tid?
Det fede ved lån på en platform som denne er at det ikke kun er kapital man modtager, men også en rigtig god start på nogle loyale kunder og ambassadører.

Hvad er jeres holdning til crowdfunding her på Amino?

Vi søger spændende projekter og jeg er sikker på at der er flere som kunne være interesseret herfra.
Vores projekter søger også støtte, så har du lidt håndører kan du eventuelt selv støtte et projekt.

Læs mere om projekterne og hvordan du selv kommer på platformen og for støttet dit projekt.

Coop Crowdfunding

//Henrik Retlev

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,
Jeg følger selv et Århusiansk koncept kaldet Green Neighbour, der sælger økologiske salater, med lokale råvarer og koldpresset juice.
Dem kan jeg i hvert fald anbefale i kigger nærmere på, det er smage som jeg i hvert fald aldrig før har smags, og slet ikke i en salat.
www.greenneighbour.dk

Mvh
R

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 7. Oct 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit forslag. Jeg vil da lige droppe Henrik fra greenneighbour en mail.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)