Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft erhvervskonto i Nordea et par år, men de sætter nu gebyr på så det kommer til at koste mig 1200 kr. om året. Min private bank (Lån og Spar) har ikke mulighed for erhvervskonto i min størrelse virksomhed

Hvor har I erhvervskonto og findes der overhovedet billigere løsninger end den Nordea har?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må jage lidt rundt - men 1200 kr per år er som udgangspunkt ikke i den høje ende for en ny erhvervskonto i 2017  kan jeg sige på forhånd, så jeg tror det kan blive vanskeligt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Sesam Sesam Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber det er ok jeg lige tilføjer et spørgsmål. Nogen der har erfaring med Nykredit og deres erhverskonto? Det er ikke lykkedes mig at finde en pris for dette. 

Mvh

Steffen

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,
Måske et dumt spørgsmål, men er det blevet "common practice", at betale eksempelvis 1.200kr pa. for en erhvervskonto?

Jeg har ikke åbnet ny erhvervs konto det seneste år (blot haft samme), og jeg betaler kun små renter.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Adshelp Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster nemt 5000 kr at åbne en erhvervskonto og så længe man ikke låner penge af banken og bre har en konto der sættes penge ind som erhverv, så tjener de intet på en.

www.adshelp.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus - LeatherStudio.dk:

Hej John,
Måske et dumt spørgsmål, men er det blevet "common practice", at betale eksempelvis 1.200kr pa. for en erhvervskonto?

Jeg har ikke åbnet ny erhvervs konto det seneste år (blot haft samme), og jeg betaler kun små renter.

Ja det er det vel. Banker tjener jo ikke på at man har penge der, og må så leve af gebyrer + mange små med IVS uden mere end 1 krone og administration og så en masse kontrollere med hvidvask så ja - det er ikke usædvanligt - snarere klart reglen, at ny erhvervskonto koster (og ofte negativ rente ved over xxx kr på kontoen)

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, men det hjælper vel at have erhvervskonto i samme bank som man har privat, hvor de måske tjener på det private, tænker jeg.
Jeg betaler i hvert fald intet for opstart eaf erhvervskonto, og små renter hvis kontoen skulle gå i overtræk, i Jyske Bank.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus - LeatherStudio.dk:

Okay, men det hjælper vel at have erhvervskonto i samme bank som man har privat, hvor de måske tjener på det private, tænker jeg.
Jeg betaler i hvert fald intet for opstart eaf erhvervskonto, og små renter hvis kontoen skulle gå i overtræk, i Jyske Bank.

ja det hjælper. Jyske har idag en standard pris på 5.000 kr for ny erhvervskonto som jeg husker det - ligesom jeg mener de har pris for netbank .- men det kan de jo be eller afkræfte til dig. Gamle kunder vil ofte have andre vilkår end nye - i alle banker

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også mene at 1200 kr er i den billige ende, betaler ca 3.000 kr årligt for en konto hos Danske Bank.

Men aner ikke hvad din størrelse er, osv. Men lyder billigt for mig.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)