Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SSL-certifikat ? nødvendig på hyggehjemmeside ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg bliver i disse dage spammet fra Unoeuro, om vi SSL-certifikat snart udløber.

Det er blot til en hyggehjemmeside (wordpress), som det nok er 1,5 år siden jeg har brugt. (men vil stadig gerne beholde domænet)

Er det nødvendigt at tilkøbe SSL ? (Er klar over at det er en god ide, men er det nødvendigt ?

På forhånd tak,

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro skulle gerne tilbyde gratis certifikater nu?

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel egentlig kun, hvis man har en webshop som skal annoncere på Google Shopping, at det er 100% nødvendigt. :-)

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke kun webshop.

Det gælder især for sider, hvor brugerne kan/skal afgive oplysninger - eks. sider med login, som så i sagens natur kræver en eller anden form for oprettelse af brugere. Her vil de fleste nye browsere advare om, at siden ikke er sikker

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

SSL med Let's Encrypt er gratis, også hos UnoEuro. I flytningen fra Meebox har de (af en eller anden mærkelig grund) ændret mit Let's Encrypt til et "rigtigt" SSL certifikat - og det er det, man får mails om, er udløbet. Men det skal bare ændres til Let's Encrypt i kontrolpanelet, så kørte det i hvert fald for mig igen.

Og der er faktisk ingen grund til ikke at bruge SSL. Det får siden til at se langt mere professionel ud, og det giver tryghed hos dem, som besøger din side. Jeg er selv ret skeptisk, hvis jeg havner på en side med "åben hængelås", eller hvad browseren nu viser.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)