Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop løsning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Viderup Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en webshop op, og har i den anledning fået et tilbud fra smartweb. 

Her får vi kortbeltaling, mobilapay, egen mail, integreret fragt med fx post nord, integreret bogføring med fx dinero

Dette har de tilbudt til en pris af 549,- ex. moms

nogle der har erfaringer med Smartweb? 

og lyder prisen fair nok? 

andre i kan anbefale? vil hellere give noget mere for at få noget der virker 100% optimalt. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Når du skal finde en webshop-løsning, så er der typisk TO muligheder - overordnet set. Enten kan du vælge, igennem fx. Smartweb, at "leje" en webshop. Dette betyder at du kan benytte deres system, indenfor de områder du tilkøber. Fordelen ved dette er typisk at du på den korte bane får en billigere løsning, da du typisk skal betale et abb. for 6-12 måneder, til en start. 

Alternativt kan du vælge at købe din egen webshop. Altså en løsning hvor du står med alle rettigheder, og dermed en herre i eget hus. Fordelen ved dette er at du selv kan bestemme de løbende omkostninger til webhotel, support samt andre tilvalg. Endvidere kan du få en professionel webdesigner til at udarbejde din webshops visualitet - hvilket tit kommer til din fordel, hvis der tages udgangspunkt i dit produkt samt målgruppe. 

Jeg er farvet, indrømmet :-) .. Vi tilbyder nemlig selv en webshop-løsning, som netop er kategoriseret som mit alternative løsningsforslag til Smartweb. Vi udarbejder alle vores kunders webshop i WooCommerce, baseret på WordPress CMS. Her får du en komplet webshop-løsning, designet og opsat til netop dine produkter. Endvidere kan du selv bestemme omfanget efterfølgende - ift. omkostningerne. Du kan reelt nøjes med en normalt webhotel, og dernæst klare ærterne selv. Alternativt kan du tilkøbe valgfri support og assistance. 

Du er meget velkommen til at smutte en tur forbi vores referenceliste, samt webshop-løsning, og se om det kunne være spændende at høre mere om. Såfremt du ønsker at få tilsendt et oplæg, så smid mig endelige en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller ring 70 40 40 50. Uanset hvad, så håber jeg på at du finder hvad du søger :-) 


Side 1 ud af 1 (2 indlæg)