Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 35
Fra  safaribarf.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kunne godt bruge lidt gode råd og meninger om min webshop . Håber nogen har tid og lyst til at kigge på den 😊
På forhånd tak

Www.safaribarf.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Safari,

Hvis jeg skal komme med noget konstruktiv kritik, vil jeg sige at der generelt tegner sig et billed af manglende tekster på dine kategori sider. 
Der skal være noget tekst for at skabe fylde på dine forskellige sider, men samtidig også for at google kan finde ud af hvad dine kategorisider handler om. 
Det er lidt ligesom at læse en bog med en overskrift, uden noget indhold i bogen. 

Jeg lagde også mærke til at dine meta tags generelt ikke var særlig fyldestgørende på mange af dine sider heller. 
Der er heller ikke lavet H1'ere på dine forskellige sider, så google har rigtig svært ved at finde ud af hvad din hjemmeside handler om. 

Jeg håber det kunne hjælpe lidt. Held og lykke fremadrettet.

God dag

mvh.
Mads Meyer-Obel


Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hjælper da gerne lidt :)

Forsiden: Syntes ikke kontaktformular passer ind på forsiden. Det første man ser uanset om man kigger på telefon eller computer er det først man ser din kontakformular. Forsiden skal bruges til at fange dine kunder, så jeg mener du skal bruge den til at vise produkter frem for en kontaktformular.

Jeg syntes forsiden virker lidt rodet. Blandt andet har du et bart stykke under kontaktformular og under hunde billede i venstre side.

Når man så køre længe ned er dine produkt bokse ikke samme størrelser, nok fordi nogen af dine billeder er taget op højkant andre vandret. Dette gælder også på flere af dine undersider.

Under hundeartikler er flere af produkt billeder tage på græsplænen, det virker lidt amatøragtigt og noget man ser på gul og gratis.

Jeg ville nok gøre noget ved dine kategorier i toppe af siden. Det fungerer ikke rigtig for mig, samtid med jeg ville fjerne den kategori der hedder link, ihverfald så længe der kun er et link, og så passer en smilie ikke rigtig ind på en webshop.

Jeg syntes også der mangler nogen vare i din shop. Vare sælger vare.

Når man trykker på dit loge øverst i venstre hjørne åbner man logo i stor størrerlse, der ville det være rart hvis man kom til forsiden i stedet.

Dette er blok min meninge efter en hurtig gennemgang.

Held og lykke med shoppen

mvh.

Lasse

http://posterstyle.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

For at være bund ærlig, så synes jeg ikke mit førstehåndsindtryk er særlig positivt. Det er ikke en webshop, som jeg ville turde at handle på. I min optik ligner den en af de typiske "scam" shops.

Du skal ændre flg.:

- CTA knapper (giv dem farve!)
- Lave menuen til én bjælke
- Man skal kunne klikke på billeder (produkter) og ikke være nødsaget til at klikke på "læs mere"
- Lave et anderledes setup på forsiden. Prøv at lav en forside lign. FELIE

.. Der er mere, men det var hvad jeg lige havde hurtig tid til at skrive ned. Jeg håber du kan bruge det til noget!

Om ikke andet må du booke en "opringning" på min hjemmeside. Det koster dig ikke noget også kan vi tage en snak fra start til slut om hvad du skal gøre og hvordan du kan gøre det ;o)

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen
SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)