Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er dette logo godkendt eller er det en ommer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

er dette loge en ommer eller er det fint?. ved ikke om der skal mere på eller om der er noget jeg har gjort forkert.

Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Linkbuilding-seo.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes teksten ser rigtig fin ud, jeg er dog lidt i tvivl om de to andre elementer. Jeg ville nok undlade dem.

Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes bare at der skulle være et ikon eller noget, men hvad kunne jeg tage på i stedet for, hvis de to ikoner kom væk, syntes nemlig ikke kun der skal være tekst

Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkbuilding-Seo:

Jeg synes teksten ser rigtig fin ud, jeg er dog lidt i tvivl om de to andre elementer. Jeg ville nok undlade dem.

og hvad synes du om det her:

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er på ingen måde professionelt, men man får ofte et produkt, som afspejler det belæb som man er villig til at betale.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint nok som banner, men du skal overveje hvor det skal bruges. 3D effekten eller skyggen er smart i stor størrelse, men når det bliver mindre, er det ikke så smart.

Jeg skal ikke prale af et logo, men det er en fordel med noget som folk husker. Ikke kun en flot tekst lavet i Photoshop med skygge. Skygger bliver hurtigt til brede bogstaver i stedet.

Prøv at tænke lidt mere over logoet. Der er jo ingen der siger at det skal være færdigt idag. Jeg ville nok lige give det en chance lidt endnu.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)