Thagaard Konsulenthus har en række store profiler i vores portefølje og den del af virksomheden kører via 25 års netværk og ikke så meget på hjemmesiden. Det vil sige at det primære fokus på Thagaard.org er så småt at fokusere på små og mellemstore erhverv hvor vi kan kvalificere deres digitale identitet via bla. hjemmeside og SoMe kampagner for at tage den praktiske erfaring vi har skabt ved et par gode succeshistorier med egne B2B og B2C virksomheder - og sammenkoble det med vores markedsførings-del af virksomheden. Konverteringsmålet for hjemmesiden er, at man har lyst til at bruge 2 minutter på at få estimeret sin opgave via. vores prisberegner samt se det meningsgivende at bruge vores Preview links til inspiration. Alt feedback er velkommen, vi har go' tid til at kvalificere vores egen hjemmeside da vi ikke absolut skal have erhvervskunder ind grundet nuværende portefølje - så kvalitativ vurderinger ville være super så vi kan sikre os retmæssig kærlighed for vores beregner :) Glæder mig til at se læse jeres inputs og kald nu for søren en spade for en spade hvis det er relevant - kan godt ta' det hvis det er konstruktivt ;) (Sådan næsten da!) |
Hej,
Det lyder spændende. I sidste uge holdte jeg foredrag for andre virksomheden - lige præcis omkring brugernes oplevelser på hjemmesider. Jeg kommer lige med hurtigt feedback inden jeg løber i møde.
For det første synes jeg det giver et skævt indtryk at hjerter på en konsulent side. I min optik er det meget useriøs udstråling. Derudover ved jeg ud fra erfaring, at besøgende ikke er særlig glad for en sidebar som navigation.
Overordnet set er jeg ikke vild med jeres design. Jeg synes det er meget uoverskueligt og knap så brugervenligt. Lige hurtigt ville jeg tilrette følgende: Skrifttype, hjerter, navigation (fra side til top), CTA knapper.
Jeg håber det kan hjælpe jer lidt.
Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen
SEDIA.DK