Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Konsulenthus' hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ebeltoft
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Thagaard Konsulenthus Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thagaard Konsulenthus har en række store profiler i vores portefølje og den del af virksomheden kører via 25 års netværk og ikke så meget på hjemmesiden. Det vil sige at det primære fokus på Thagaard.org er så småt at fokusere på små og mellemstore erhverv hvor vi kan kvalificere deres digitale identitet via bla. hjemmeside og SoMe kampagner for at tage den praktiske erfaring vi har skabt ved et par gode succeshistorier med egne B2B og B2C virksomheder - og sammenkoble det med vores markedsførings-del af virksomheden.

Konverteringsmålet for hjemmesiden er, at man har lyst til at bruge 2 minutter på at få estimeret sin opgave via. vores prisberegner samt se det meningsgivende at bruge vores Preview links til inspiration.

Alt feedback er velkommen, vi har go' tid til at kvalificere vores egen hjemmeside da vi ikke absolut skal have erhvervskunder ind grundet nuværende portefølje - så kvalitativ vurderinger ville være super så vi kan sikre os retmæssig kærlighed for vores beregner :)

Glæder mig til at se læse jeres inputs og kald nu for søren en spade for en spade hvis det er relevant - kan godt ta' det hvis det er konstruktivt ;) (Sådan næsten da!)

Guleroden i pølse-enden er at de der giver lidt godt feedback, skylder konen og jeg en kold bajer på stranden i Ebeltoft til sommer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder spændende. I sidste uge holdte jeg foredrag for andre virksomheden - lige præcis omkring brugernes oplevelser på hjemmesider. Jeg kommer lige med hurtigt feedback inden jeg løber i møde.

For det første synes jeg det giver et skævt indtryk at hjerter på en konsulent side. I min optik er det meget useriøs udstråling. Derudover ved jeg ud fra erfaring, at besøgende ikke er særlig glad for en sidebar som navigation. 

Overordnet set er jeg ikke vild med jeres design. Jeg synes det er meget uoverskueligt og knap så brugervenligt. Lige hurtigt ville jeg tilrette følgende: Skrifttype, hjerter, navigation (fra side til top), CTA knapper.

Jeg håber det kan hjælpe jer lidt.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen
SEDIA.DK

Fra Valby
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 27
Fra  bagge-web.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Det er en fin side I har fået. Hvis det var mig ville jeg nok arbejde lidt på font størrelsen, og så ville jeg nok undgå at bruge alt for mange stock billeder.

Hilsen - Marcelo

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Thagaard Konsulenthus Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper!

Tak for dejlig feedback. Ift. hjertet så er det nok en smagssag - men det er noteret, og nu prøver vi at fjerne det, for som udgangspunkt, så har du jo nok ret.

Skriftstørrelsen kan godt bruge lidt kærlighed - Er nok et dårligt levn fra folkeskolen at jo mindre man skrev, jo svære var det at rette stavefejl ;)

Det får vi arbejdet på når der er mulighed for det - Tak igen for svaret så hurtigt, det er værdsat :)

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Thagaard Konsulenthus Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Marcelo,


Du/I har ret i at der er noget med fontstørrelsen som skal gøres bedre. Forsiden har lidt for meget bling-bling over sig ift. stock billeder og videor fra da vi startede med projektet. Det tager jeg til mig og retter.

Tak for input - Er altid rart med lidt ude-fra-indsigt, for man ser sig ret hurtigt blind på det når det er ens egen side som så.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt hurtig feedback :)

- Kan godt lide "Ubuntu" fonten. Men er ikke meget for at kombinere den med "Arial". I kan køre den rent med "Ubuntu", smide "Merriweather" oveni eller helt 3.

- Baggrunden på "Et konsulenthu.." (https://thagaard.org/wp-content/uploads/2014/09/bkgd_dark.jpg), skal den ikke sættes op med en "background-repeat" for at undgå den bliver pixeleret?

- Skal venstremenuen bevares, så jeg gerne at den var konstant og ikke forsvandt når man scrollede ned på siden. Ellers ville jeg nok smide den ind vandret i toppen så den tog mindre plads.

- Ville kæle lidt mere med diverse overskrifter/tekster(undersider) og effekter på bokse. Mangler lidt retningslinier i det overordnede tema.

- Logoet kunne også tåle lidt mere kærlighed; Tykkelsen og den outlinede effekt, på firkant og trekant, stemmer ikke overens med formen på "Ubuntu" fonten.

- Generelt gode billede og videoer.

Alt held og lykke med den!

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Thagaard Konsulenthus Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis:
- Kan godt lide "Ubuntu" fonten. Men er ikke meget for at kombinere den med "Arial". I kan køre den rent med "Ubuntu", smide "Merriweather" oveni eller helt 3.

Fedt med noget teknisk fejl-retning. Havde ændret fra Lato igår, men åbenbart ikke knapper, buttons og footer! Kører den rent Ubuntu, den tiltaler mig nok mest uden at være kedelig.

Dennis:
- Baggrunden på "Et konsulenthu.." (https://thagaard.org/wp-content/uploads/2014/09/bkgd_dark.jpg), skal den ikke sættes op med en "background-repeat" for at undgå den bliver pixeleret?

Jo, det skulle den - godt fanget! :)

Dennis:
- Skal venstremenuen bevares, så jeg gerne at den var konstant og ikke forsvandt når man scrollede ned på siden.

Forsvinder menuen for dig når du scroller, og hvis så, hvilken browser bruger du?

Dennis:
Mangler lidt retningslinier i det overordnede tema.

Det vil jeg arbejde lidt på henover weekenden. Har været svært at sammensmelte vores kommunale kunder og vores erhvervs kunder i samme side - så du har nok ret i at det skal gøres langt bedre.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger Chrome. 

Det sker dog ikke mere. Tror muligvis det var fordi jeg smed browseren fra skærm-skærm at den ikke helt kunne følge med - der er ingen problemer nu ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig tog den 15 sekunder at loade så jeg kunne læser Thagaard konsulenthus - men "vente cirkel for resten af siden - som først kom efter 1 minut (hurtig maskine og hurtigt internet - brugte nyeste chrome)

Så er det en smagssag om man kan li aggressive popup vinduer - med skriv din email for at modtage xxx. Personligt bliver jeg lidt irriteret over de springer sådan frem imod mig.

Teksten En kommunikationsstrategi skal sikre at dine kunder oplever mindre støj samt større forståelse for din identitet ville jeg tilføje det med fed så det ikke ser ud som begge dele skal blive mindre    En kommunikationsstrategi skal sikre at dine kunder oplever mindre støj og sikrer større forståelse for din identitet 

Rette lille fejl i: 
Vi har de sidste 3 år skabt de succesfulde iværksætter historier som kun få oplever,fordi vi praktisere det vi tror på;    til           

Vi har de sidste 3 år skabt (væk med de) succesfulde iværksætter historier som kun få opleverfordi vi praktiserer (på med et R til slut i praktiserer) det vi tror på

I småtingsafdeling ville jeg helt slette Branding skal være en kombination af kvalitativ forståelse og kvantitativ analyse. Det er i mine øjne fyldord og bull-shit der måske skal imponere, men for mig virker som fyldord.

Lidt det samme gør de 4 cirkler med første møde - osv. 

Giver siden indtryk af, at du får ALLE med allerede fra første billede? Nej ikke rigtig, jeg synes man skal scrolle i uendelighed for at se hvor simpelt og godt du vil løse ens hjemmeside

De tre linjer - INDSTILLINGER eller MERE, eller hvad man kalder det - ville jeg gøre mere tydeligt, at her kan man komme til "OM THAGAARD" osv - Igen: Loadtid var over 8 sek da jeg valgte OM THAGAARD?

Teksten øverst i OM Thagaard går her for langt ud til margin - gør lidt ondt at læse - jeg har ikke gennemlæst yderligere. OM THAGAARD ville jeg i øvrigt forvente som minimum inkluderede CVR nummer der skal fremgå af alle forretningspapirer (hjemmeside hører under det i 2017)

I prisberegneren mangler der en masse kommaer inden ordet at mange steder - kan være godt at få korrekt, når man laver andres sider.

I beregneren: Gør slider for antal undersider tydeligere, at det er en slider til det måske?

Jeg - og det er sikkert bare mig, er ikke vild med, at man i en beregner ikke kan få estimat uden at give sin e-mail. Jeg forstår SAGTENS ønsket - men så skriv det måske inden man begynder beregner, for vil man ikke afgive e-mail der, så kan det være godt at vide, at beregneren ikke kan bruges, uden man afleverer e-mail.

Måske du i alle fald skal tilføje tilsagn om, at ved at skrive e-mail giver du Thagaard ret til at kontakte dig via e-mail så du ikke risikerer nogen siger det er spam.

Som nævnt ikke gennemlæst alt, men her var da i alle fald lidt feedback - som langt fra nødvendigvis dækker over meget andet end, - min opfattelse - specielt at siden ikke rigtig formår, at få alle med i noget nær ET skærmbillede.

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Thagaard Konsulenthus Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har gennemgået din feedback.

Havde ikke regnet med at du var en af dem der kunne trækkes på til feedback - og slet ikke så specifikt og fantastisk som ovenstående!

Har mere eller mindre rettet til noget lign. dine forslag. Har et problem, som du selv siger det, med at få begrænset omfanget af sidens indhold til, specifikt at kunne læses på 1 skærmbillede. Der er lavet nogle rettelser (primært til forsidens struktur), men arbejder videre med det.

Ift. mail og prisberegneren så er du ikke den eneste der har kommenteret på det - som udgangspunkt så er den mail ikke gemt nogen steder, og var så man som bruger af beregneren, kunne få et pdf dokument som "tilbud" ud fra ens valg.

Det er dog ændret nu, så det kun er en tilvalgs-mulighed, og har tilføjet sådan at man ved sidste "step" i beregneren, også kan se en opsummering af sine valg for at få et overblik over, hvad man reelt set har trykket på.

CVR nummer er synlig på alle sider i menuen til venstre med direkte link til CVR index. Det skal måske gøres endnu mere synligt.

Ang. loadtime så må de mini-videoer der er på siden lade livet. De tager for længe om at loade grundet kvaliteten - så det bliver fremadrettet et stilbillede som meget gerne skulle gøre noget ved loadtime og ikke noget load-ikon i mere end et halv sekund.

Igen, tak for fantastisk feedback!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)