Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro har kidnappet mine filer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en af de uheldige der fik flyttet mine sider fra det tidligere Meebox og over i UnoEuro da de solgte ud. Og nu er jeg så havnet i den uheldige situation at de sølv webhoteller de er havnet på er udløbet og jeg kan derfor ikke få flyttet siderne.

De vil have mig til at betale for nye webhoteller før at jeg kan få adgang til MINE filer og således flytte dem til en anden udbyder. Kan det virkelig passe at det skal være sådan ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Der er ingen der har kidnappet dine filer.

Dine produkter er udløbet fordi du ikke har fornyet dem, ligesom hvis du ikke have fornyet produktet hos Meebox. Udløbsdatoen er flyttet med over fra Meebox, så der bør ikke være sket nogen uretfærdighed.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Jeg er en af de uheldige der fik flyttet mine sider fra det tidligere Meebox og over i UnoEuro da de solgte ud. Og nu er jeg så havnet i den uheldige situation at de sølv webhoteller de er havnet på er udløbet og jeg kan derfor ikke få flyttet siderne.

De vil have mig til at betale for nye webhoteller før at jeg kan få adgang til MINE filer og således flytte dem til en anden udbyder. Kan det virkelig passe at det skal være sådan ?.

Det kan godt passe og det har de ret til. Du har jo ikke betalt for deres service, så selvfølgelig lukker de den ned. Du skulle have flyttet inden det udløb hvis det var det du ville. Det eneste du kan gøre er at betale og så blive eller flytte filerne bagefter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)