Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ang arbejde (selvstændig) over landegrænser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Som overskriften siger har jeg nogle spørgsmål omkring at arbejde - i dette tilfælde - Danmark og være bosat i Sverige. Og lidt generelle spørgsmål omkring at have firma.

Jeg arbejder pt som fastansat provisionslønnet tatovør i Kbh.

jeg planlægger at købe et hus i Sverige og pendle på arbejde, men jeg ønsker at åbne et ApS og et tilknyttet Holding firma.  

Til spørgsmålene:

1. Hvis jeg er bosat i Sverige og har min indtægt i Danmark, skal jeg så have mit ApS i DK, eller en tilsvarende firmatype i Sverige?

2. Ville jeg kunne bruge samme firma til at generere omsætning i både DK og SE? 

3. Hvis mit ApS er dansk kan jeg så trække en svensk indregistreret bil fra som firmabil?

4. fungerer et ApS som en enkeltmandsvirksomhed med branchekode? Altså ville jeg kunne have et ApS til mit arbejde som tatovør og åbne f.eks. en bodega med samme firma? 

Har sikkert glemt en masse spørgsmål, men på forhånd tak for hjælpen! 

Med venlig hilsen

Oliver Rosenkrantz

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hopper lige med på denne tråd, da jeg mere eller mindre er i samme båd. Dog skal jeg ikke pendle eller på nogen måde arbejde i Danmark, har bare mine forretninger der :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til :D 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi du ville have mig :D

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så var der ikke så mange kloge hoveder :D

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)