Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler jeg på min shop?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

noah anker:

Jeg har shoppen manogadgets,com

hvad mangle jeg

Som en af de ting du mangler bliver du nød til at finde ud af om du vil sælge i Danmark ?. Og hvis du vil det skal du have lavet en Dansk version.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

de skal sende den hjem til mig og så får de pengene tilbage:))

men kan du give nogle eksempler over hvor der er hvide områder og måske give et forslag til hvad der kunne være der??

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Posterstyle.dk:

Ok, derfor jeg ikke kan finde CVR nr. :)

Når det er dropshipping fra udlandet, hvordan gør du når der er defekte vare? Skal de sende til dig i Kolding, eller skal de sendes til den leverandør du har?

Som du måske kan læse, er jeg ikke imponteret over din webshop, jeg syntes den er forvirrerende at kigge på, der er en masse hvide områder hvor der ikke er noget, og det hele springer rundt når man går til en ny side.

Jeg er ikke ekspert eller grafiker men jeg syntes ikke ham/hende/dem der har lavet din hjemmeside har gjort det ret godt. Er min ærlige mening, som andre måske ikke er enig i :) 

mvh.

Lasse

og ved godt at der er noget hvidt lige over slideshowet men der kommer snart noget der

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil sælge i alle lande men primært eu

Michael:

noah anker:

Jeg har shoppen manogadgets,com

hvad mangle jeg

Som en af de ting du mangler bliver du nød til at finde ud af om du vil sælge i Danmark ?. Og hvis du vil det skal du have lavet en Dansk version.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mangler jeg på min shop?

Maa man være fræk at sige Alt.. Synes godt nok at det er en ommer og at du ikke har betalt for meget for arbejdet og maaske skulle stoppe nu og ikke bruge mere tid paa det og isetdet for kigge paa et betalt thema.

Med et thema fra https://themeforest.net/ ville du faa en flot side "ud af kasse" de har themas til stort set alle systemer som Woocommerce, Prestashop  , magento osv osv..

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke rigtigt at du bare kan skrive at det er en ommer, hvorfor er det en ommer og hvad syntes du man kunne gøre bedre hvis man beholdte den???

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)