Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler jeg på min shop?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

ja, lav en erhvervs konto hos PayPal

ok tak 

men hvad vil passe godt ind i stedet for complete gadgets store og hvorfor er logoet en ommer?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias M:

Interessant .... Skulle ellers til at skrive, at der mangler meget - Synes ikke siden fremstår som hverken helt eller halvt færdigt.

Det hele fremstår virkelig rodet, kan ikke rigtig danne mig et overblik over jeres produkter (Tja, hvis jeg tilmed trykker "View all products" bliver jeg sendt til checkout??). Jeres sidebar hjælper heller ikke rigtig med overblikket, forvirrende at den springer rundt mellem venstre og højre side.... 

Fedt at I tilbyder fri fragt, men det fremstår bare ikke særlig tydeligt som det sidste billede i en slider... Overvej nogen ikoner til at fortælle om disse informationer.

hvad mener du med at vores sidebar springer rundt mellem venstre og højre? og hvorfor er den forvirrende? kan godt se det der med wiew all products med når vi får flere produkter ind kommer det ikke mere.

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er dansker lige som i er, derfor kunne jeg godt tænke mig en knap hvor jeg kan ændre teksten, og priser, så det står på dansk. 

Den grønne farve på kategorier i venstre side gør ikke noget godt for siden

Jeg syntes siden er for simpel til de produkter i sælger. 

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

noah anker:

hvad mener du med at vores sidebar springer rundt mellem venstre og højre? og hvorfor er den forvirrende? kan godt se det der med wiew all products med når vi får flere produkter ind kommer det ikke mere.

Jeg mener det som står - Jeres sidebar skifter imellem højre og venstre side... På forsiden er jeres sidebar f.eks. i venstreside - Prøv at gå til kurven herefter er sidebaren placeret i højre side... Samme eksempel med jeres about side.
Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skriver du at den er for simpel til de produkter de sælger??

Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

K

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

At gøre sådan det står på dansk ved jeg ikke hvordan man gør, det må have noget at gøre med hvad platform din shop er lavet i. 

I min verden en gadgets et sejt og fedt produkt. Når jeg kigger på din side er det ikke det første der falder mig ind. En hvid baggrund hvor der er smidt nogen billeder, og slide, ind. Jeg er ikke ekspert men er sikker på at hvis du fik rammet hvert produkt ind ( noget ala dette: https://sejegadgets.dk ) vil det hjælpe meget. 

Som skrevt før gør den grønne tekst, på grå baggrund, ikke noget godt for siden

Hvad kan jeg betale med på din side? Det burde fremgå af forsiden.

Når jeg har lagt en vare i indkøbskurven springer kategorier over i højer side lige pludselig, men nu er de da ikke grønne.

Når jeg er i indkøbskurven fremgår det ikke hvor meget jeg betaler i moms, det gør at jeg tror jeg bestiller fra udlandet.  

Har du moms nummer? Jeg har ikke rigtig kunne finde dit CVR nr. Nogen steder.

Har du selv lavet hjemmesiden, eller har du betalt dig fra det?

mvh.

Lasse

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

har lige lavet et cvr nummer men har ikke lige modtaget det. shoppen kører via dropshipping så produkterne kommer faktisk direkte fra udlandet. jeg har betalt mig til at lave shoppen men den er ikke færdig endnu.

er igang med at få en masse iconer ind som fx et paypal icon og alt sådan noget.

Posterstyle.dk:

At gøre sådan det står på dansk ved jeg ikke hvordan man gør, det må have noget at gøre med hvad platform din shop er lavet i. 

I min verden en gadgets et sejt og fedt produkt. Når jeg kigger på din side er det ikke det første der falder mig ind. En hvid baggrund hvor der er smidt nogen billeder, og slide, ind. Jeg er ikke ekspert men er sikker på at hvis du fik rammet hvert produkt ind ( noget ala dette: https://sejegadgets.dk ) vil det hjælpe meget. 

Som skrevt før gør den grønne tekst, på grå baggrund, ikke noget godt for siden

Hvad kan jeg betale med på din side? Det burde fremgå af forsiden.

Når jeg har lagt en vare i indkøbskurven springer kategorier over i højer side lige pludselig, men nu er de da ikke grønne.

Når jeg er i indkøbskurven fremgår det ikke hvor meget jeg betaler i moms, det gør at jeg tror jeg bestiller fra udlandet.  

Har du moms nummer? Jeg har ikke rigtig kunne finde dit CVR nr. Nogen steder.

Har du selv lavet hjemmesiden, eller har du betalt dig fra det?

mvh.

Lasse

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, derfor jeg ikke kan finde CVR nr. :)

Når det er dropshipping fra udlandet, hvordan gør du når der er defekte vare? Skal de sende til dig i Kolding, eller skal de sendes til den leverandør du har?

Som du måske kan læse, er jeg ikke imponteret over din webshop, jeg syntes den er forvirrerende at kigge på, der er en masse hvide områder hvor der ikke er noget, og det hele springer rundt når man går til en ny side.

Jeg er ikke ekspert eller grafiker men jeg syntes ikke ham/hende/dem der har lavet din hjemmeside har gjort det ret godt. Er min ærlige mening, som andre måske ikke er enig i :) 

mvh.

Lasse

http://posterstyle.dk

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)