Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler jeg på min shop?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har shoppen manogadgets,com

hvad mangle jeg uden at tage cvr, email, måske telefonnummer og flere produkter med?

cvr, email, måske telefonnummer og flere produkter får jeg ind lidt senere.

Og lige til sidst: hvad syntes i at der skal stå når man kommer ind på? lige nu står der complete gadgets store og det samme på logoet?

håber jeg får nogle gode svar og at i kan lide den

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed, udover at du nævner I vil have flere produkter ind, fremstår hjemmesiden så færdig og som i selv ønsker den skal se ud?

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

den er ikke helt færdig endnu der mangle stadig nogle små ting, men ellers er den tæt på at være færdig.

selvfølgelig skal der flere produkter ind og alt sådan noget. Lavede indlægget for at få gode råd til hvad der ellers mangelede på min shop udover det nævnte.

god aften

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ikke ud til at der bliver lagt fragt på købet. Bliver det ikke en underskudsforretning hvis kunden bor på et andet kontinent?

Den PayPal konto man betaler til tilhører Mads Henriksen. Du bør lave en business konto.

Logoet er en ommer. Det står ikke særlig skarpt.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Interessant .... Skulle ellers til at skrive, at der mangler meget - Synes ikke siden fremstår som hverken helt eller halvt færdigt.

Det hele fremstår virkelig rodet, kan ikke rigtig danne mig et overblik over jeres produkter (Tja, hvis jeg tilmed trykker "View all products" bliver jeg sendt til checkout??). Jeres sidebar hjælper heller ikke rigtig med overblikket, forvirrende at den springer rundt mellem venstre og højre side.... 

Fedt at I tilbyder fri fragt, men det fremstår bare ikke særlig tydeligt som det sidste billede i en slider... Overvej nogen ikoner til at fortælle om disse informationer.

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

nej det bliver ikke en underskudsforretning kører via dropshipping.. Kan du se at den tilhører mads henriksen og hvor??

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg tror det er fordi der ikke er særlig mange produkter endnu derfor gør den det

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

noah anker:
Kan du se at den tilhører mads henriksen og hvor??

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok skal jeg sa bare lave en my paypal account med navnet manogadgets eller hvordan??

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, lav en erhvervs konto hos PayPal

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)