Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få besøgende på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino-brugere.

Jeg har sammen med to kammerater opstartet en webshop som bibeskæftigelse, som sælger modetøj til mænd i hele Danmark.

Vi oplever store problemer med at få trafik ind på vores webshop og flere dage har vi kun 20 Individuelle klik på webshoppen.

Har I foreslag til hvordan jeg fået øget trafikken på vores webshop og derved salget? Vi har allerede en en affiliate-aftale, men den giver desværre ikke meget.

Skal der købes adword som fx. "skjorte", "trøje", "polo shirt" eller hvad har I af forslag?.

Vi er villige til at smide penge i markedsføringen. Hvad vil være et realistisk budget til markedsføring, hvis vi skal igang med adwords el. lign og hvor skal vi starte?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

I bør helt sikkert overveje Google Shopping!

Her rammer I potentielle kunder der søger direkte på jeres produkter. Smid mig en e-mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, gerne med et link til jeres webshop. Så kan jeg forsøge at eksisterede en slagplan - selvfølgelig uforpligtende :-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder som et vildt projekt. Hvad er det for en hjemmeside ?
Det er meget nemmere, at fortælle hvad der eventuelt kan gøres når man har et link til hjemmesiden.

Sådan helt generelt er AdWords rigtig godt til at skabe en hurtig trafik, men ligeså godt det kan være, ligeså dyrt kan det også blive hvis ikke du har sat dig ordenligt ind i det. 
Derfor læs en del op på det, eller søg hjælp. Der findes et hav af sider/forums som fortæller en masse omkring AdWords. 

Når det er sagt, så vil jeg rigtig gerne hjælpe, men det er svært at være konkret hvis ikke jeg har en hjemmeside, at arbejde ud fra. Du kan eventuelt smide mig en pb, eller en mail på mads@seo-service.dk med virksomhedsnavnet.

Rigtig god dag & held og lykke med projektet.

Mvh.
Mads Meyer-Obel

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej attire 

Det kan være et helvede at få trafik til sin webshop.

En af mulighederne er at få lavet noget SEO som de herre fra tidligere gerne vil hjælpe med, men derudover skal der naturligvis også laves nogle forbindelser mellem din shop og andre salgsnetværk.

Eksempelvis Miinto er god til tøj, sammen med Trendsales. 

Trendsales og Miinto, Pricerunner, Google Shopping og PartnerAds er bare et par stykker af de kanaler vi understøtter ved avecdo Connect and Grow - den første kanal er gratis, og de efterfølgende kanaler vil koste 15-17 € per måned uden binding. Det er noget de fleste kan være med til.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)