Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opbygning teknik beregninger mm

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ked af at jeg spørger igen, dette sikkert ikke første gang dette spørgsmål er stillet....

Findes der en let læselig bog om mlm , hvordan man beregner bonus til div led i kæden, bygger sin ide op etc.??????

det jeg ønsker er at vide om  der findes en How to doo bog???????

jeg går og pønser på at lave en forretning ala Tupperware men med flere typer varer,mere et sortiment som sælgere i homeparty branchen kan have med sideordnet

mvh jan kristensen, nordisk-handelshus

 

 

 

 

 

f

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Der findes nok lige så mange kompensationsplaner som der findes MLM systemer, det smarteste er nok at melde dig til et MLM system og prøv at arbejde med det nogle måneder og lær systemet.

God weekend

 Mvh Brian

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MLM er du rigtig klog. Du kan lige så godt give dem dine penge og 20% af din løn... MLM er kun for idioter.. Brug din tid på noget andet. Læs en bog om sne istedet.

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor køber du dig ikke en hund istedet for at spamme herAngry

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy, jeg kan forstå at du åbenbart hader MLM af et godt hjerte

 Du sælger programmer til små nystartet firmaer, er du ikke ved at pisse lidt i egen rede??

jeg kan da helt sikkert ikke anbefale mine kollegaer , når du er så network marketing fjendsk.

Sad der er vel et eller andet i din lille verden der retfærdiggør dine mærkelig indlæg

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan!

Du spørger om litteratur vedr. MLM!

 

Hvis du søger på nettet vil du finde en omfattende række forslag og du kan her sturere lidt om de forskellige modeller - men du kan med STOR fordel begynde med, at studere her www.JOMACompany.dk  som er min hjemmeside. Der omfatter meget af det du vil få behov for at vide noget om - ideen som du fremlægger er interessant.

Du bør især være opmærksom på emnet "Økononmi" da det er her du kan finde beregningerne - der er lagt et simulerings ark hvor du selv kan lege med dit eget input tiol beregning.

Du bør også ivestere i bogen "Det store overblik" af Edward Ludbrook. Bogen kan du bestille hos mig blot send en mail - det er ikke nogen tung og dyr bog men den er væsentlig for forståelsen af afsætningsformen Network Marketing!

Og skulle du have brug for mere Jan så skriv ring lad os tale omdet. Du er altid velkommen.  

 God jagt og fornøjelse!

Ps! Når du har set på JOMACompany sites vil du måske være rar at give mig en feed back på dit udbytte af læsningen?

hilsen

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Remy!

Nåee du er nok rigtigt i drille hjørnet i dag var ? - du og så 20% al din løn hmmmmm - har du dårlig erfaring ?
Nå men jeg Googlede dig lige for at se hvilken "troll" du måske kunne være, men det ser jo ud til at du er igang med noget udvikling:

Fandt dette her:
Jeg vil gerne kontaktes af folk der mener de kan løse følgende opgave:

Vi har udviklet nogle Excel ark som trækker data fra nogle databaser. Ud af de data udregnes graffer. Dette ender med en raport som kan udskrives.
Det jeg søger er nogen der kan lave dette web basseret. Altså en slags web-portal som kan lave disse raporter på baggrund af disse excel-ark.
Det er et rimelig komplex stykke arbejde!
Jeg søger en der synes dette projekt kunne være sjovt! Gerne en med en del database erfaring! Jeg laver dette for en af danmarks største virksomheder, så der er mulighed for fast tilknytning til os.

Mvh.

Remy Jessen Lorenzen

Jeg kunne måske tilføre dig noget her, men da jeg ikke kan se nogen dato ja så er det måske overstået nu?

I øvrigt bogen om sne du omtaler er den god?Surprise

hilsen

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej tak.

Annoncen var for en kunde. Jeg valgte at bruge deres egen IT afdeling. Fik ellers nogle gode tilbud. Også for en herinde. I dag tror jeg nu jeg ville løse det selv... men ellers tak for tilbudet.

Med hensyn til MLM. Har jeg kun den erfaring at jeg var hyret til at, få nogle ind i dette firma. Aldrig noget jeg selv ville kaste mig over. Har dog en meget god ven som har prøvet i 4-5 år på at bygge netværk og alt det andet lort... Men hans årsløn svare stadig til min måneds løn...lol 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Remy!

Du skriver: 

Med hensyn til MLM. Har jeg kun den erfaring at jeg var hyret til at, få nogle ind i dette firma. Aldrig noget jeg selv ville kaste mig over. Har dog en meget god ven som har prøvet i 4-5 år på at bygge netværk og alt det andet lort...  

Har jeg kun den erfaring at jeg var hyret til at, få nogle ind i dette firma!
- betyder det at du var betalt som konsulent med det formål at rekruttere folk - hvordan gik det så? 

Aldrig noget jeg selv ville kaste mig over!
- men gerne for betaling rekruttere? - hvorfor ikke gøre det selv og opnå hele gevindsten i stedet for at gøre det for andre?

ven som har prøvet i 4-5 år på at bygge netværk og alt det andet lort...  !
- hvor megen tid anvendte han på arbejdet med forretningen og hvilke produkter var/er det?
- hvad mener du med "alt det andet lort..."

Ok din program opgaver er således løst - kan man se resultatet på en web-adresse - og må jeg se løsningen mon?Yes

hilsen

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)