Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, trænger til gode råd! :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 17
Indlæg ialt: 13
Fra  Natuli ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej kære amino'er

En kollega og jeg har, pr 1. maj, åbnet en ny webshop - www.natuli.dk

Vores fokus er økologiske og bæredygtige produkter, ikke fødevarer som fokus. Vi sælger alt fra tekstiler og køkkenredskaber til rengøringsmidler og hudplejeprodukter.

Kunne rigtig godt tænke mig lidt feedback fra jer, hvis i kan finde tid til at kigge siden lidt igennem :)

Mig og min kollega har efterhånden stiret os blinde på siden og kan ske der er ting vi ikke har tænkt over / lagt mærke til.

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Asge

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot hjemmeside.

En teknisk detalje: jeg kan ikke se, om I har har tilmeldt siden Google webmastertools (Google console).
Hvis ikke så husk at tilmeld både med- og uden "www", og så sætte foretrukne til www.

Man kan altid arbejde med SEO-delen. Få skrevet nogle gode og længere tekster på produkterne.

Derudover kan i snildt lave videoer af de fleste produkter. Fx, bamus-dejskraber der skraber i skål flødeskum eller noget.

I kan også have video-præsentationer på forsiden. Jeg synes I har nogle spændende produkter, derfor skal de bare fremvises så meget som muligt. Mere video :)

Ham her i Århus kan hjælpe med videoer, han er rigtig dygtig til præsentationsvideoer af produkter:
http://jonasvisuals.dk/

I kan også gå i gang med linkbuilding, det er bedre at starte med det samme end senere.
Find linkkataloger og få oprettet Jeres link alle de steder I kan.

I er velkommen til, at oprette et link på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/

Håber I får solgt en masse bambus :)

Tilmeldt 24. Feb 17
Indlæg ialt: 13
Fra  Natuli ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri,

Tak for feedback - sætter jeg pris på!

Kigger tingene igennem :)

Ha' en god dag!

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asge,

Tillykke med jeres nye webshop, den er overordnet rigtig flot og præsentabel.

Jeg kan se at I har nogle billeder der mangler alt-tags, så kan du skrive den på to-do'en :)

Jeg synes det er ærgeligt at jeg ikke kan klikke mig videre fra jeres primære slider på forsiden. Jeg ville overveje at fjerne den hvis den ikke assisterer jeres besøgende i at komme igang med at købe jeres produkter.

Forsiden, over folden er i mine øjne en af webshoppens vigtigste steder, og det er her du skal placere dit allermest uimodståeligt prominente indhold og ikke "bare" en slider med nogle flotte billeder.

Overordnet om billederne på jeres hjemmeside (ikke produktbilleder) så synes jeg de ser lidt stockede ud og jeg synes at det gør webshoppen mere anonym og upersonlig end den bør være. Hvorfor er der ikke nogle billeder af jer der har webshoppen på /om-os/ for eksempel?

På samme side synes jeg at I har nogle rigtig gode USP'er omkring hvordan I for eksempel pakker jeres forsendelser. Få dem frem på forsiden også så I med det samme viser jeres potentielle kunder at I har tænkt bæredygtighed hele vejen igennem konceptet.

Slutteligt, som far til 2 små poder så føler jeg ikke at I taler særligt meget til min målgruppe, forældreren. Jeg kan stort set intet finde om "produkter til børn", eller "økologi til din familie" eller hvad ved jeg.. Nu siger jeg noget som måske lyder groft, og i så fald beklager jeg på forhånd, men pas på at jeres webshop ikke bliver for "smart" og kun henvender sig til "de unge". Husk på at rigtig mange forældre er vanvittigt interesserede i at købe sunde og økologiske produkter netop til deres børn, og måske ofte mindre til dem selv, så sørg for at I også får henvendt jer til denne målgruppe.

Held og lykke med webshoppen!

Mvh. Lars

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du har fået bygget en flot side. 

Tilmeldt 24. Feb 17
Indlæg ialt: 13
Fra  Natuli ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, 

Helt kanon feedback og er enig i mange af dine punkter.

Alt-tags er til at gå i krig med, det samme med slideren.

Også en god ide at gøre det mere personligt! 

Vi kunne også sagtens trække en USP frem med tanke på forsendelsen, for at vise bæredygtigheden hele vejen igennem. Også en stærk ide!

I forhold til målgruppen kan jeg ikke sige andet end det er på vej - vi skulle jo starte et sted ;-)

Tak for din tid!

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asge

Det er et rigtigt fint udgangspunkt - Det eneste i bør fokusere på, når i begynder at få kunder igennem, er at i arbejder med troværdigheden til jeres side. Det kan være kundeudtalelser, eller Trustpilot.

Ellers synes jeg det ser ud til at i kommer godt fra start, og i allerede er 85% af vejen.

Held at lykke med det! :-)

Mvh. Casper

Tilmeldt 24. Feb 17
Indlæg ialt: 13
Fra  Natuli ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Tak for feedback!

Har du nogle gode ideer til hvordan vi kan få kundeudtalelser? 
Er det bare at tage kontakt til købende kunder og spørge dem?

Ligeledes med Trustpilot. Kan se man kan sende en mail til alle købende kunder og spørge om de vil give en anmeldelse. Er det vejen frem?

Vh Asge

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille ting der undrer mig,

Hvorfor er der ikke mulighed for at betale med Dankort. Det burde der vel være i en dansk butik.

Men selve shoppen er flot, overskuelig og med et godt budskab. Jeg håber at i får succes.

// Lars

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asge,
Sikke en fin hjemmeside - og godt initiativ!

Jeg vil gerne tilbyde jer at lave nogle fantastiske private label produkter til jer i det bedste læder på verdensplan.
Se mere på vores hjemmeside www.leatherstudio.dk

Send mig en mail på rasmus@leatherstudio.dk så kan vi tage en snak om et samarbejde, det tror jeg der kunne komme noget rigtig spændende ud af.

Hav en god dag!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)