Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

www.e-scarf.dk

Jeg har etableret ovenstående webshop.

Der sigtes specielt efter modebevidste teenagere og unge.

Jeg søger feedback om alt lige fra design til koncept til udvalg

mvh Nikolaj Mogensen - e-scarf

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Så er der sgu tørklæder i lange baner;o) Held og lykke

Koncept: Hvis der er marked for at sælge tørklæder på denne måde, så er det jo et fint koncept. Ja det finder du jo ud af;o)

Udvalg: Du har et meget smalt udvalg, ved et hurtigt kik har du priser i den lave ende, det vil derfor for mig virke dumt at købe det over nettet da jeg automatisk vil gå ud fra at jeg skal betale 20-50 kr i fragt oven i. Jeg ser derfor dine tørklæder bedre som en komplementærvare, der lettere blev solgt ved merkøb når en dyrere vare bliver solgt. Men på sigt kan du jo udvide sortimentet med flere tilbehør-ting. Men så kommer du lidt ved siden af ifht. navnet "scarf".

Design: Hvis du henvender dig til modebevidste unge og teenagere, så find et sted hvor der er flest af dem - Spørg dem så. Det er de fleste gange målgruppen som er bedst til at bedømme;o)  Men generelt synes jeg godt at du kan sætte noget mere flot grafik op.Lige pånær dit topbanner og bundbanner så er alt bare ensfarvet. Generelt synes jeg ikke om dit design, men det er jo personligt;o) Men i hvert fald så ser jeg mere logoet E-scarf som E.scarf... 

Husk også lige at få den optimeret til Firefox, det spiller ikke helt. Men held og lykke;o)

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JBruhn

Takker mange gange for dit gode indlæg - altid rart med noget seriøst feedback!

Koncept - du har helt ret: Det finder jeg ud af Stick out tongue Men har selvfølgelig taget et lille kig på forretningen erfurt i Århus. De lever udelukkene af at sælge tørklæder, dog i en lidt højere prisklasse, men ellers af samme kvalitet. De har bl.a. Pashmina som også indgår i mine fremtidsplaner.

Udvalget er meget smalt lige pt, men har lige bestilt 25 nye varenumre hjem så det skulle hjælpe lidt på det. Min startkapital har simplthen ikke været til mere. Med hensyn til den lave pris kan der selvfølgelig være noget om det du skriver med komplementærvare, men konceptet er FOKUS på TØRKLÆDER. Og det skal det som sådan blive ved med at være. Folk skal tænke hvis de mangler et tørklæde går de ind på mit site. Der er kommet super fokus på tørklæder som en del af folks individuelle stil - og det er det jeg prøver at følge op på! Fragten er et stort problem - og jeg har da også overvejet simpelt hen bare at sætte prisen for varene op og så "gi gratis fragt". Har en ide om det psygisk vil virke tiltrækkende. - Hvad siger du til det?

Skal helt sikkert ha'  fat i nogle fra målgruppen, der kan give feedback på designet. Som udgangspunkt kommer der ikke flere farver, da det er med vilje farverne er holdt på et minimum. Det skal være nemt, simpelt og 100% ligetil. Derfor er det stadig et emne der kan arbejdes utrolig meget med og sikkert også forbedre. Forsiden bliver ændret helt sikkert!

Med hensyn til firefox er det noget jeg arbejder hårdt på.

Endnu en gang mange tak for din gode feedback. Hvis du har mere er jeg mere end åben!

 

Mvh Nikolaj Mogensen

www.e-scarf.dk

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tillykke med shoppen...når den endgang bliver færdig *s*

 

Jeg har lige kastet lidt kritiske øjne på dit site, og vil lige komme med nogle velmente råd inden du løber surt i det, og mens du kan nå at rette det endnu.

Generelt synes jeg det var et flot site, da jeg kom ind på den, flotte farver og grafik, men blev hurtigt irriteret på at der er for meget der flyder. Det er småting men det giver et rodet og uproffesionelt helhedsindtryk.

Men løb ikke skrigende bort..jeg tror det meste nemt kan rettes til *s*.

Problem nr 1 : Du bruger for mange forskellige fonte og i forskellige størrelser forskellige steder på¨sitet. Vær konsekvent og bruge en samme. Vælg nogle standarder til de forskellige typer f.eks overskrifter og brødtekster, og brug det overalt.

Problem nr 2 : Der mangler luft mellem de forskellige elementer på sitet. For veksempel står tekster alt for tæt på billederne, og kanterne, og menupunkter er også for tæt på hinanden. Så hvis dit system gir mulighed for det så ændrer det.

Problem nr3: Indholdet flyder for meget. Prøv om du kan få ting til at flugte med hinanden f.eks billeder og tekst, prøv at tænke i lige linier og kolonner. Og kun du evt få flere produktbilleder på hver linie så du udnytter hele produktvisningen (eller evt. større produktbilleder)

Menuerne er efter min mening lidt kedelig...specielt i forhold til målgruppen....er det muligt at friske den lidt op eller er det måske standard i systemet ?

 Det var vist det vigtigste håber dit system gir mulighed for at rette til...så skal det nok blive godt !

Du skal da også lige ha lidt ros *s* : Produktvisningen af de enkelte produkter ser rigtig godt med flere billeder af hver proukt, og man bare kan køre musen over for at se større billeder--kanon. Beskrivelserne af de enkelte tørklæder er også rigtig godt og uddybende..bare fortsæt i samme stil.

Du spør bare hvis der er noget du ikke forstår eller skal ha uddybet...det er skrevet en meget sen nattetime *ss*

MvH Max Rogild

www.maxr.dk

 

Max Rogild www.maxr.dk
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

GeekedVil først sige tak til Max for de rosende ord og det super indlæg.

Fik rigtig meget ud af dine råd. Har siddet hele formiddagen og strømlignet siden og rettet og rettet. Resultatet er selvfølgelig ikke færdigt, men der begynder at ske nogle positive ting.

Jeg tror efterhånden jeg har fået det bedste ud af det standardsystem jeg har - har standard dandomain så det lægger et par begrænsninger ned over designet

har prøvet at peppe menuen lidt op med skiftende farved ved aktivitet, men overvejer stadig om der kan gøres mere og efterfølgende hvad.

Har haft problemer med at få sitet tilpasset firefox, men det er "ok" på plads nu. Ud over det har jeg ændret varerlisten så den også viser en kort beskrivelse til billedet - derved virker billedet ikke så lille. I forlængelse med det har jeg besluttet at anskaffe mig en torso af en art og få taget nogle bedre billeder til den første visning af billedet (varerlisten). Disse billeder vil også blive gjort større, så på den måde tror jeg det bliver optimalt.

Jeg har leget lidt med et flashprogram for at få en anelse bevægelse, men det har mildest talt ikke været nogen success  så det skal jeg vidst ha arbejdet lidt mere på.

Det var vist det hele for nu.

Takker igen for den rigtig gode feedback - det har hjulpet rigtig meget og tager gerne imod mere

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 hejsa! Skynd dig at tage nogle bedre billeder. Din baggrund er ikke god - er det krøllet stof? Virker ikke, så må du behandle billedet, i al fald...

Kh Katinka 

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katinka

Har idag ændret baggrunden så den bare er hvid - håber det hjalp..

Havde godt overvejet det, men nedprioriterede det så. Efter din kommentar gik jeg så i gang med arbejdet og vupti - hjalp super meget.

 Mvh Nikolaj

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad angår din fragt:
Jeg synes ikke du skal lave gratis fragt! Sæt hellere din fragt ned til et mindre beløb, og lav så en gratis fragt når der købes for over xxx kr.
Men modsat bliver du også nødt til at tænke lidt modsat, for synes folk du har de smarteste tørklæder, og de vil koebe fra dig, så kan det jo være de lige hører vennerne om de ikke skal have noget med, og de så splitter fragten. Se det hele fra flere perspektiver;o)

I forhold til dit design synes jeg du skal sætte din søgebox op i dit topbanner, samt dine betalingskort synes jeg også du skal integrere i dit topbanner. De er lidt malplaceret:o)

Hvad med til hvert produkt at lave et stykke grafik som viser hvilken temperatur det må vaskes på, om det må stryges, hvilket køn henvender sig til... osv... lidt ligesom eksempelvis http://www.smartguy.dk/fashion/VisVare.asp?ID=13784&mid=0


OG UDNYT SÅ LIGE DIN FORSIDE! Ja altså for din egen skyld;o)

Dit telefonnummer? hvad med at gøre det lidt syneligt og lav det til Telefonnummer frem for Mobil.

Levering! Folk må ikke lede efter leveringstiden, det skal de bare vide! Har du det hele på lager, så lav noget ala "Afgiv din ordre i dag, vi sender imorgen" eller bedre "Afgiv din ordre inden klokken 14, og vi sender i dag"

Måske det var en idé at lave en indpakningsservice, du kan pakke ind for 20 kr, eller tilbyd det evt. gratis...

Og så lige et spørgsmål... Hvorfor har du lilla over det hele... Er det bare mig eller er det en fuldstændig forkert farve, som ikke lige er minded på "modebevidste unge"

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det indlæg

Virkelig mange god fifs som jeg straks vil gå i gang med at arbejde med. Vil helt sikkert lægge noget mere information ind under hvert varekort om: levering, vask, størrelse og prøve på at gøre dem grafisk som du foreslår - god idé. (man kan lære en hel del af smartguy.dk ;) )

Har egentlig pt tilbudet ved køb over 400 får de gratis fragt - men det skal helt sikkert gøres mere synligt. Lægger det ind under hvert varekort også.

Med hensyn til opbygningen af sitet - så bruger jeg pt dandomain, hvilket har sine begrænsninger med hensyn til opsætning. Måske man skulle overveje at investere i et designer modul. Vil jeg dog vente lidt med! Det kan simpelthen ikke blive anderledes som det er nu, men rykker logoer op i banneret og ned i bunden. Tror jeg du har ret i vil virke bedre.

Indpakning er en god idé. Vil jeg arbejde med at få lavet.

Forsiden er jeg lidt i tvivl med - i dandomains løsning kommer de 10 mest solgte vare op og de 10 mest viste, hvilket gerne skulle fylde forsiden, men du har ret i der skal mere til!..

Den lilla farve er super kitch og meget "in" for tiden, men alt kan ændres, hvis jeg får mere negativ feedback om den vil jeg helt sikkert tage det til revurdering. Men synes egentlig at den lilla farve er det eneste siden har at byde på designmæssigt. Hvis der blev brugt andre farver ville siden simpelt hen blive alt for kedelig og slet ikke fængende. Men det vil jeg da helt sikkert gerne ha' flere kommentare på!.

 Kan se der er super meget arbejde endnu - vil straks gå i krig.

Med hensyn til levering kan jeg ikke sende samme dag, hvis folk bestiller inden kl 14, da jeg er i skole og kun kan pakke om aftenen

God feedback - det hjælper alt sammen! Yes

 Mvh Nikolaj Mogensen

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke læst, hvad de andre har skrevet, men her kommer min mening:

Man starter med at komme ind på en side, hvor man bliver linket videre ved at trykke på banneret. Det er efter min mening spild af tid. Drop den og lad folk komme direkte ind på din forside.

Så har du noget tekst blinkende ude til venstre. Der har du skiftet skrifttype. Det synes jeg ikke om. Hold dig til samme skrifttype eller lav dig et banner, som kan blinke. Det vil se prof. ud :)

Hvor længe har du haft din shop og kan sådan noget egentlig løbe rundt? :)

 

Mvh.

 

Daniel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)