Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tøjdesigner til nyt tøjbrand

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære AminoSmile,

I forbindelse med opstart af et nyt tøjbrand, søger jeg en ildsjæl indenfor design af tøj. Det hele startede som et studieprojekt, men ambitionerne og den positive feedback, som vi har fået på baggrund af vores koncept, gør at vi vil tage det næste skridt og udvikle vores første kollektion.

Vi føler at vi har alle kompetencer dækket i forhold til administration, logistik, innovation, IT, økonomi og marketing. Selvfølgelig er der plads til at lære mere og vi forventer selvfølgelig at vokse sammen med brandet. Vi har allerede etableret kontakt til leverandører og mangler nu det mest væsentlige- vores produkter.

Vi søger derfor en som kan hjælpe os med at visualisere vores tanker og inspiration til produkter. Du behøver ikke have en stor bagage med erfaring eller et kæmpe portofolio for at kontakte os. Vi leder efter en som kan identificere sig med vores brand og som kunne være interesseret i at blive en fast del af teamet.

Se vores hjemmeside her, for at få et indblik i vores koncept og identitet.

Har overstående fanget din interesse, og ønsker du at høre mere. Så smid en kommentar her eller kontakt mig på PB. Vi glæder os til at høre fra dig.

Mvh.

Sigurd Birk

Fra København
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at finde KEA's gruppe inde på Facebook og lave opslaget der :)

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet Katja! Det vil jeg prøve.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)