Hej Thomas Det var så en flot beskrivelse..behøver ikke flere ord. mvh |
Det er noteret - takker for hjælpen
Hej Thomas Det var så en flot beskrivelse..behøver ikke flere ord. mvh |
Det er noteret - takker for hjælpen |
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.
Tak! Beskrivelsen vil - i de fleste tilfælde - stå under linket i resultatsiden på Google. Og så handler det om at være lidt lækker, møde behov og den slags. Lidt som når man skal score: "Jeg er lækker, jeg kan og kan igen. Jeg har penge - vil give dig et lykkeligt liv og egen bil. Snup mig før din nabo".
God weekend! |
Haha Ku være man sku prøve det trick næste gang i byen det endelige resultat blev: Partisaner-, silke-, ternede-, ensfarvede- og tofarvede tørklæder i høj kvalitet - køb dit tørklæde billigt med hurtig levering lige til døren. Køb i dag – se godt ud i morgen. Med stærk inspiration fra dit forslag Ha' en rigtig god weekend |
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.
ja men husk også din <title>. Den skal også indeholde dine søgeord - eksempel "Køb xxx tørklæder hos e-scarf" (forfat det selv) Og du mangler at finjustere title og description på alle undersider. Det er ikke kun forsiden, som er vigtig.
Venlig hilsen |
Det er jo dig, der bestemmer. Jeg synes ikke, den holder, da den er sprogligt ukorrekt og temmelig vanskelig at afkode hurtigt. Og som andre skriver: Du SKAL have unikke titler og beskrivelser på hver af dine sider. |
Må indrømme det ikke lige sådan er til at gå til. Har prøvet at ændre det så den minde om muligt endnu mere om dit første bud og så alligevel ikke helt. e-scarf.dk forhandler tørklæder i alle former og farver. Vi har alt lige fra partisaner og ternede tørklæder til silke og flerfarvede tørklæder - alle i forskellige farver efter din unikke smag. Jeg bliver ved med at ændre noget da det, som du siger det, skal være et læseligt og sælge hurtigt og fængende
Når i skriver jeg skal lægge det ind i alle undersiderne er det så korrekt at skrive det samme på alle siderne. Altså beskrivelsen af e-scarf.dk? eller skal der stå noget forskelligt på hver side? Skal jeg simpelthen lave en overskrift til hver side hvor der står: e-scarf.dk sælger partisaner, silke, tofarvede og alle andre slags tørklæder? og hvis - bliver dette ikke for langt? Takker for jeres svar - i har hjulpet mig utrolig meget Ps. tak for linket Ole, har allerede læst din light version og overvejer kraftigt at følge op på det. |
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.
I princippet, ja, hvis det giver mening. fx hvis du har en sektion omkring ternede tørklæder, så lav en titel+description, som passer til den sektion. Når man søger på google efter fx ternede tørklæder og rammer en af dine undersider, så vil du være i stand til at vise en rammende tekst. Prøv fx at søge i Google efter "d&g lou", link nr. 2 er min side, som rammer direkte ind og belønner brugeren med et kvalificeret resultat, som er sammensat af title og description på præcis den side: D&G Dolce & Gabbana Lou Brown DW0033Lou har et sporty og nyskabende design med en gummikrans i kanten af urkransen i en flot kontrastfarve, der går igen på skiven og i stikningerne på ...Håber det afklarer det lidt. Jeg er på ingen måde en SEO ekspert, men har fået nogle udmærkede resultater af mine tiltag. Og jeg er da specielt stolt over at kapaciteterne her på amino ikke har modsagt mig endnu -Ole |
Det giver rigtig god mening at beskrive det der egentlig er på siden - på den måde bliver det jo også nemmere for søgeren at finde præcist det vedkommende ønsker. Måske burde man bare tænke logisk og med ord beskrive hvad der er på hver enkelt side. Om så du er SEO ekspert eller ej har jeg da i hvert fald fået meget ud af det. Synes nu stadig der er super meget at sætte sig ind - har egentlig overasket mig lidt. men det er vel en del af gamet. Mvh Nikolaj Mogensen |
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.