Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Metatags hjælp - hvordan gør man det bedst?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg prøvet at søge noget information omkring metatags og brugen af disse od det lader til at informationen er enorm og uoverskuelig. Derfor skriver jeg på amino efter hjælp.

Jeg har været inde på metamaten for at få lavet de rigtige koder, men jeg har ikke kunne finde en klar "guideline" til udformningen af fx søgeord. Jeg har udformet følgende beskrivelse og søgeord

Beksrivelse: 

www.e-scarf.dk har dit partisaner tørklæde, silke tørklæde, ensfarvede tørklæde, bandana, fanø tørklæde, farvede tørklæde, ternede tørklæde eller et hvilket som helst andet tørklæder i alle former og farver. e-scarf har dit nye unikke tørklæde!

Søgeord

Tørklæder, tørklæde, Partisaner, partisaner tørklæde, ternet tørklæde, ensfarvet tørklæde, fanø tørklæde, tofarvede tørklæder, lilla tørklæde, hvidt tørklæde, hvid tørklæde, sort tørklæde, pink tørklæde, grønt tørklæde, grøn tørklæde, lyserødt tørklæde, lyserød tørklæde,  bordeaux tørklæde, bodeaux tørklæde, bordaux tørklæde, blå tørklæde, blåt tørklæde, rød tørklæde, rødt tørklæde, orange tørklæde

 

Mit problem er nu om dette er tilstrækkeligt. Især med spørgsmålet om søgeords gentagelse. Ordet "tørklæde" indgår utrolig mange gange i forskellige sammenhænge - er dette lovligt eller vil det blive opfattet som spamming eller hvad det nu hedder.

Ud over dette er jeg en ok tilfreds bruger af dandomain, men jeg ved altså ikke hvor disse metatags skal indsættes, hvordan det skal gøres osv.

 

Jeg håber der er nogle af jer friske aminoer, der har bare en anelse mere forstand på dette emne end mig - synes godt nok skoven er stor.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NRmogensen.

Det, du gør er at forsøge at spamme søgemaskinerne.

Du bør ikke have mere end 2-3 gentagelser af søgeord i din beskrivelse og med keywords er det ligegyldigt for Google har ikke gidet at kikke på dem stort set siden søgemaskinen blev udviklet.

Desuden skal du have unikke beskrivelsestags for hver enkelt side på din hjemmeside.

Du kan læse mere i Søgeoptimeringsrapporten
Venlig hilsen, Christian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug title og description, dels så dine keywords indgår på en harmonisk måde, dels så din side præsenteres pænt i Google, men undlad at bruge meta-keywords og lad google selv regne ud hvad din side indeholder. Hvis din sidetekst ikke harmonerer med dine keywords alligevel, så bliver googlebot ikke glad og hvis de gør ... ja, hvad skal du så med den?

Venlig hilsen
Ole

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgeordene bliver nu droppet?.. Kun beskrivelsen bliver udfyldt og den er hermed lavet om så der kun står tørklæde 2-3 gange:

"e-scarf.dk sælger dit nye tørklæde. Her kan du få et nyt tørklæde hvad enten det er silke, ensfarvede, fanø, partisaner, bandana eller et hvilket som helst andet tørklæde i alle farver, former og størrelser."

 En anden ting jeg tænkte på er, at hvis man mere eller mindre bruger den samme tekst om sine produkter, men bare har ændret "farve" ordet i teksten, vil det så blive set på som spam?

 takker mange gange for svarene

www.e-scarf.dk

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Tasiilaq, Østgrønland
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 e-scarf.dk ser spændende ud, men jeg savner oplysning om størrelsen på jeres tørklæder.

Jeg savner også oplysning om hvorvidt I leverer udenfor det egentlige Danmark (jeg bor på Grønland)

 Venlig hilsen

Gerda Vilholm 

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er modtaget.

Størrelsen på tørklæderne kommer op hurtigst muligt..

Salg til Grønland skal jeg lige ha undersøgt hvordan og hvorledes med. Der har jeg ikke overblik over, men det vender jeg lige tilbage til. Umidbart er det et nej - men er der nogen der har noget forstand på det så hører jeg meget gerne fra jer

 

Mvh Nikolaj

www.e-scarf.dk

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart et spændende koncept - MEN - vil du ikke godt få taget nogle bedre billeder af dine tørklæder?! F.eks. det der er tofarvet pink/sort - det er næsten umuligt at se det på det første billede - og det sælger ikke.

Og i stedet for at smide et silketørklæde i nakken af mig som velkomst tilbud, så giv mig fri fragt - det er meget mere interessant - for hvis jeg ville have et silketørklæde, så købte jeg det jo, ikke? =D

 Mange hilsner

Mette som synes idéen er rigtig god :)

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.. Tusind tak for de rosende ord..

Jeg har netop uploadet et tilbud om gratis fragt ved køv for over 400 DKK, hvorfor ikke ha begge dele?

Med hensyn til billedkvaliteten er det noget jeg har taget til mig og som jeg helt sikkert vil arbejde på at forbedre. Tror du det ville hjælpe at købe en mannequin eller en torso? Jeg er ikke den bedste til at fotografere så det er vel noget jeg skal forbedre.. Virker billederne ikke bedre når du kommer ind i varekortet?

 mvh

Nikolaj Mogensen

www.e-scarf.dk

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle størrelserne er nu lagt op..

 nogen der kan knytte en kommentar til det den oprindelige tråd omhandlede? min beskrivelse bliver som følgende:

e-scarf.dk sælger kvalitetstørklæder til billige priser. Her kan du få et nyt tørklæder hvad enten det er silke, ensfarvede, fanø, partisaner, bandana eller et hvilket som helst andet tørklæder i alle farver, former og størrelser

 

Mvh Nikolaj

www.e-scarf.dk

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tørklæder i silke, ensfarvede, partisan, bandana og alle andre slags tørklæder - køb dem billigt med hurtig levering lige til dig. Køb i dag – se godt ud i morgen

Sådan Wink

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)