Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt chat support modul Prestashop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over Zopim, som jeg er ved at være ualmindelig godt træt af, er der så nogle herinde, der kan anbefale et godt chat modul der kan virke sammen med Prestashop?

 

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Zopim (er det ikke zendesk i dag?) er vel en af de større spillere på markedet, så ved ikke om du får noget der er meget bedre ved at skifte. Hvad er det der ikke fungerer ved Zopim? 

Bruger selv tawk.to dog mest fordi det er 100% gratis, og det kan nok ikke følge med på funktioner i forhold til zopim/zendesk, også selvom det har mange funktioner af et gratis program at være :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Zopim er i og for sig et fint nok modul/system, men synes det er enormt frustrerende når der bliver ved med at poppe besøgende ind, som ifølge analytics, ikke er online alligevel. Typisk nok fordi den besøgende ikke har lukket siden (typisk på smartphone). Det sker ofte, og når det sker, så er det nok hvert 5 minut, at samme "besøgende" popper frem, uden at være online.

Dét kunne jeg godt være foruden, og kunne derfor godt tænke mig, at høre om nogen kender til andre systemer, der er knapt så belastende på den måde? :)

 

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også tawk.to og syntes det fungerer helt fint. Der er ikke så mange funktioner som i Zopim og UI er måske ikke specielt "lækkert" at se på, men det virker som det skal. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan være man bare skulle prøve det af, medmindre det har samme "bug"?

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på https://www.smartsupp.com/da/ det bruger jeg på Linkkongen.dk (det er en shopify shop) men de har også til PrestaShop og det virker RIGTIG godt :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, det tager jeg et kig på :)

Du oplever ikke det der fænomen med, at der popper besøgende ind, som så reelt set ikke er online alligevel jf. analytics? :)

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har jeg ikke oplevet endnu :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)