Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Going Crazy med Dublicate Content...arrrgh"#¤#"¤

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Fra  SygtSejt Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er en der kan hjælpe:

I Google search console har jeg Identiske Metabeskrivelser. Grunden er at jeg havde index "sub pages" slået til i mit SEO plug-in (Yoast). Det slog jeg fra d. 1, Maj til No-Index. Men her d. 4. Maj kan jeg se at google har været forbi og mine sub-pages (side 2,3,4...) kommer stadig med i oversigten over Identiske Metabeskrivelser selvom de nu står til No-Index. Skal jeg gøre andet en No-Index for at få dem ud af Google arkivet? Re-directe?

Herudover har jeg også en del Identiske beskrivelser, da jeg har flyttet lidt rundt på nogle underkategorier. Ex. xxxx/Kamera/Canon/Linser blev rykket til xxxx/Kamera/Linser. Redirect sat fra xxxx/Kamera/Canon/Linser til xxxx/Kamera/Linser. Alligevel ser Google det som om jeg har 2 sider med identisk indhold. Why????????

Og det sidste spørgsmål: Bør man "No-Index" sine billeder i en Webshop? Hvis man gør det, så vil produkt billederne jo ikke dukke op i google's billede søgnings resultater. På den anden side er det tusindvis af URL'er hvor der kan være Dublicate Content da Alt beskrivelserne ofte omhandler navnet på selve produktet. Hvad gør du?

Tak på forhånd.

Mvh

Peter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)