Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor dukker min hjemmeside ikke op på Google?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Egå
Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har startet en konsulentvirksomhed, ved navn Combia, der hjælper erhvervsdrivende med at slippe for telefonsælgere og spare penge på deres regninger. Min hjemmeside dukker ikke op på google, selvom det er en lille uges tid siden den er blevet oprettet. Er der nogen der kan forklare mig, hvordan det kan være?
Hjemmesiden hedder: http://combia.dk/ 

I samme omgang kunne jeg også godt tænke mig feedback på hjemmesiden. 

På forhånd tak! - Christian

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

DEn dukker fint op naar jeg soeger dit navn

Hvad tænker du paa ellers ?

HVis du regner med at bare fordi at du har lavet en hjemmeside at du saa vil dukke op paa Google paa dine keywords bliver du slemt skuffet, der skal mere til

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har problemer med DC , dine side svare med og uden WWW. Du skal bestemme dig for hvilken version du vil bruge og 301 redirect den som du ike vil bruge til den du vil bruge.

Du har problemer med Top og bund menubar og dine URLs er paa engelsk: /about istedet for  om os.

Din font du har brugt ser ikke professionel  ud i mine øjne, tror at det er str. saa ændre den til samme str. som du har under Pristjek, det er ærligt da i mine øjne kommer til at se hjemmelavet ud. Saa som virksomhed , hvis jeg hvade en, vile jeg ikke finde siden troværdig som den er nu, sorry, min mening.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Og du bruger forskellige str. Fonts rundt om på siden. Din services har du en str under pristjek og en anden under telefonfred. Ændre hele sidens tekst til den str du har under Pristjek også forsiden. Du skriver VI er I flere eller er det kun dig ? Hvis det kun er dig ville jeg ændre teksten fil JEG vil hjælpe...  og Om Mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er dette en reklame for din nystartede virksomhed?

Det virker sådan.

Måske jeg tager fejl, men jeg tager ikke dit spørgsmål seriøst.

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Sesam Sesam Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Lyder til du har tænkt det samme som mig. Lav en hjemmeside, skriv lidt lækkert - og så finder alle dig via Google. Det er i hvert fald hvad jeg håbede på med Sesam Sesam. 

Jeg har dog også sandet som dig, at sådan hænger det ikke sammen.

Jeg har gjort 3 ting, måske det også kan hjælpe dig videre:

1) Læst en masse om SEO og begyndt at lave en masse content

2) Linkbuilding. Linkbuilding. Linkbuilding.

3) Delt på artikler Linkedin, indtil jeg har fået helt styr på 1) og 2), får jeg har også brug for nogen der kontakter mig nu. 

Mvh

Steffen

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vil ind på et marked, hvor kunderne er professionelle, skal du først og fremmest selv fremstå professionelt. I bedste fald fremstår du på niveau med de telefonsælgere - ”der mener, de har verdens bedste tilbud”, for at bruge dine egne ord. 

Hjemmesiden er uprofessionel og uden indhold, som dokumenterer din knowhow eller i det mindste viser konkrete eksempler på, hvad du har leveret i løbet af de 4 år på markedet. Jeg studsede iøvrigt over, hvor du har de 4 års erfaring fra, når din virksomhed er den første af sin slags. Og sådan kunne jeg blive ved.

Det er en ommer - både side, design, funktionalitet og indhold.

Som den fremstår lige nu, gør den mere skade end gavn. Så længe du ikke kan eller vil bruge de nødvendige ressourcer på en professionel hjemmeside, bør du begrænse den til at være et visitkort – evt. suppleret med nogle artikler om, hvordan du allerede har hjulpet nogle virksomheder.

Jeg holder rigtig meget af unge iværksættere med en masse gå på mod. Men der skal altså mere til.

Fra Egå
Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Møller Rantaniemi:

Er dette en reklame for din nystartede virksomhed?

Det virker sådan.

Måske jeg tager fejl, men jeg tager ikke dit spørgsmål seriøst.

Det er bestemt ikke reklame. Jeg har aldrig startet virksomhed før og har brug for alt den hjælp jeg kan få. 

Fra Egå
Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

DEn dukker fint op naar jeg soeger dit navn

Hvad tænker du paa ellers ?

HVis du regner med at bare fordi at du har lavet en hjemmeside at du saa vil dukke op paa Google paa dine keywords bliver du slemt skuffet, der skal mere til

Jeg ville gerne have at den dukkede op når man søger på keywords. Jeg ved godt der skal noget til, men det er det jeg spurgte ind til. Hvad er det for nogle parametre der gør at en hjemmeside kommer frem som en af de øverste. Har jeg selv nogen indflydelse på det?

Jeg sætter stor pris på feedback og den konstruktive kritik. Jeg er allerede ved at få lavet 2. version af hjemmesiden og der vil jeg tage mange af de gode råd jeg har fået med mig. Det er dog ikke meningen at det skal være mere end en informationsside.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Brink:

Anders S:

DEn dukker fint op naar jeg soeger dit navn

Hvad tænker du paa ellers ?

HVis du regner med at bare fordi at du har lavet en hjemmeside at du saa vil dukke op paa Google paa dine keywords bliver du slemt skuffet, der skal mere til

Jeg ville gerne have at den dukkede op når man søger på keywords. Jeg ved godt der skal noget til, men det er det jeg spurgte ind til. Hvad er det for nogle parametre der gør at en hjemmeside kommer frem som en af de øverste. Har jeg selv nogen indflydelse på det?

Jeg sætter stor pris på feedback og den konstruktive kritik. Jeg er allerede ved at få lavet 2. version af hjemmesiden og der vil jeg tage mange af de gode råd jeg har fået med mig. Det er dog ikke meningen at det skal være mere end en informationsside.

hej

Man kan sige at jo mere uamindeligt et Keyword er ( altsaa lave søgevolume ) jo nemmere er det at naa frem paa de forste sider i sogemaskineren.

Saadan basis Saa hvis du ville findes paa f.eks: onshat   som der sikkert ikke  nogen eller meget faa  som søger paa  dette ,ja saa er det nemt bare at lave en side og skrive en tekst med ONSHAT saa ville jeg mene at man vil kunne finde ens side paa side 1 meget hurtigt, saadan generalt.

HVis du derimod vil findes paa OPEL som der sikkert er mange som soger paa og stor volume paa skal der en del mere til.

Først skal du selvf. have en masse god tekst paa siden hvor i ordet OPEL indgaar og gerne I titel og korrekt brug af H1, H2

I gl dage kunne man  bare skrive ordet OPEL mange gange men idag skal man passe paa at skrive ens keywords for mange gange da det anses for Spam.

Man kan saa sige at der er for stor kunkurrence paa OPEL og saa prøve at koncentrere sig om at faa en god plads paa nogen keywords sætninger som f.eks. Gule Opel biler istedet for

Jeg er ikek SEO ekspert saa hvis jeg er gal paa den saa haaber jeg at der kommer nogen og retter mig. Men det er ihvertfald noget af det basale.

Man skal have tekst paa hver side/underside og mindst ca 300 ord. Saa jo mere tekst om ens emne des bedere.  Uden tekst med ens keywords i har man ikke mulighed for at blive fundet paa disse ord. Google og de andre sogemaskiner skal jo vide hvad din side handler om. Saa jo mere tekst des bedere. Og det skal være god tekst og ikke bare bla bla.

Dernæst skal du have Links til din side. Saa der skal laves noget linkbuilding

Og saa skal din side være mobil venlig og hurtig,

Du kan med fordel hente http://www.seo-lex.dk/ light udgaaven og læse om det til at starte med.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)