Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Panik: Indberettelse af skat fra PayPal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg har flere PayPals fordi jeg sælger små hjemmeside features rundt omkring på nettet, og så har jeg en til hver så jeg nemmere kan holde styr på det.
Det er lige gået op for mig at jeg har glemt at indberette en af dems indkomst til Skat da jeg lavede min årsopgørelse, hvad gør jeg nu?

Det er en Paypal firma konti så jeg går ud fra at Skat modtager oplysningerne der fra, eller allerede har gjort, hvor lang tid har jeg til at få det indberettet og hvordan gør jeg nu? Vi snakker om et par tusinde kroner, pengene står stadig på Paypal. 
Det er ikke så mange penge, bare virkelig mange små transaktioner på et par dollars, så det er ikke fordi den er helt gal håber jeg.

Er bare lidt i panik :(

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad der står på din konto har intet med skat at gøre altså. Din skat skal komme fra dit regnskab - Indtægter minus udgifter = overskud og det skal du indberette til skat i udvidet selvangivelse rubrik 111 ganske enkelt - og fristen er først 3/7 men har du afsluttet må du ind og lave ændring - sætte kryds i har virksomhed og så fylde overskud ind i den rubrik (kan være det som står på din paypal man der kan jo både være hævet og være udgifter osv)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. May 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh tusinde tak for hjælpen, dejligt at det ikke er for sent!
Nå jeg troede man skulle betale skat af alt, har også altid betalt for det der stod på min Paypal, inden det blev hævet ned på min bank konto - Der har jeg snydt mig selv en del måske... Øv

Mange tak!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)