Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online webudvikler kursus - ser det okay ud ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fundet dette kursus https://www.studentum.dk/skole/udemy/online-webudvikler-kursus-584639

som saa henviser til denne https://www.udemy.com/the-complete-web-developer-course-2/?utm_source=finduddannelse&utm_medium=web&utm_campaign=finduddannelsedklaunch&pmtag=&aff_code=Ewh3Y1xUR3kDRBNxMkBPbG1RGXFfVFh9AV4bck5TTHYBRBFzWT5XMRM%3D

Kender i kurset eller hvad mener I om det hvis man gerne vil lære mere saa man kan lave hjemmesider for folk.

200 euro er jo ikke alverden

Takker :)

mvh

anders

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke kurset. Dog har jeg flere gange gjort brug af Udemy, hvilket jeg har været fuldt ud tilfreds med :-).

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg se kurset er sat ned til €19, så hvis det er for at snuse til branchen og få en fod indenfor, så synes jeg det er rimelig godt givet ud.. 

Baseret på antallet af ratings og gennemsnittet, så er det nok en af de bedre guides du har fundet dig her. Så ja, kast dig ud i det. Skulle du ende med at være utilfreds, så står der også de tilbyder refundering inden for 30 dage efter køb Wink

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg går ind på sitet vises prisen $10, og det er vel reelt værdien af kurset. 

Vil du lave websites i WordPress er det sikkert ok, men kursusindholdet (oversigten) ligner altså noget der blev lavet for 10 år siden. Jeg synes ikke at det afspejler de ting man arbejder med i dag som webudvikler.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input :) ,

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)