Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Madplan - affiliate program?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - Nogen der ved hvor jeg kan finde et affiliate program til madplaner? Har kigget på euroads, adservice, partner-ads, digital-advisor dog uden held.

Mvh

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Affiliate program til madplaner?

På affiliatenetværket digital-advisor.com kan du bl.a. finde programmerne: Sundtakeaway, Salt og Peber, Fitnessboksen, RetNemt.dk og Aarstiderne men det er åberbart ikke sådanne programmer som du er ude efter.

Hvis du kan uddybe, hvad som kendetegner programmer som passe til madplaner, så får du sikkert flere forslag ;-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Sirene er inde på, så har Digital-Advisor en del indenfor måltidskasser branchen, det er også dem jeg bruger til min side: Måltiden.dk

Ellers har Adservice også en smule - kan du komme ind på hvad du skal bruge det til? 

Tilmeldt 30. Dec 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Min fejl. Tænker på et affiliate program til folk som sælger madplaner/kostplaner med opskrifter og lign. til folk som godt kan lide at lave mad.

Jeg har et nyhedsbrev med en del subs, som bliver samlet op på et site med opskrifter, madlavning osv. Hvad ville i forsøge at sælge?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke måltidskasser hvis det er omkring opskrifter? Hvor mange har du på mail-listen pt og har de accepteret at modtage mails fra dig? 

Tilmeldt 30. Dec 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi de godt kan lide selv at lave maden. 14-15k og ja selvfølgelig har de godkendt det.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Med måltidskasser får man råvarerne og opskrifter og laver maden selv - det er ikke færdiglavet, så måske det var en ide ? :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)