Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en revisor til regnskab for IVS holding + drift

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så søger jeg en billig revisor til udarbejdelse af et årsregnskab

Der er tale om et iVS holding, der ejer IVS drift – begge skal have et regnskab

 

Regnskabsperioden er medio feb 2016 til 31. december 2016'. (det er selskabernes første regnskabsår - holding er stiftet samtidig). 

Jeg har meget få transaktioner i virksomheden og en omsætning på ca. 50-60000 kr. i år 16. 

Regnskabet skal afleveres senest 31. maj 2017 – og jeg har bogført alt vha. Dinero

Endelig har jeg foretaget nogle såkaldte "ulovlige aktionærlån" som jeg ønsker at få hjælp til at få rettet op på. 

Jeg har i forvejen fået et tilbud på 3500 kr. eks moms - men jeg ved det kan gøres billigere - meget billigere :-). 

Det skal helst være i Odense området - eller et sted på Fyn. - Men skriv alligevel, hvis du ikke befinder dig i området. 

På forhånd tak. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

maximaxi1:

Jeg har i forvejen fået et tilbud på 3500 kr. eks moms - men jeg ved det kan gøres billigere - meget billigere :-). 

3500+moms er en fin pris til sådan en opgave.

Hvordan ved du, at det kan gøres meget billigere?

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

maximaxi1:

Jeg har i forvejen fået et tilbud på 3500 kr. eks moms - men jeg ved det kan gøres billigere - meget billigere :-). 

Jeg er sikker på, at du kan finde en studerende, som kan gøre det for langt under det halve.. Men vil du så ikke smide et link op så vi kan lege find 5 fejl?

Spøg til side: Det er en meget (stor fed understreg) billig pris. Som ikke kan gøres billigere af seriøse.

maximaxi1:

Endelig har jeg foretaget nogle såkaldte "ulovlige aktionærlån" som jeg ønsker at få hjælp til at få rettet op på. 

Jeg kan kun anbefale dig, at du ikke går på kompromis med pris og kvalitet på det her punkt... Ellers ender du hurtigt med og skulle betale skatten mere end 1 gang hvis ikke det gøres korrekt!

Statsautoriseret revisor - København

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

3500 ex moms for holding med drift og sambeskatning og begge regnskaber og selvangivelse osv - + rette op på aktionærlån - sindssygt billigt da - klap til omg Eneste skræk her er, at det næppe er en revisor men en der kalder sig det, og måske kan kvaliteten så være tvivlsom oveniI, selv om der kan være gode ikke egentlige revisorer der bare kalder sig det.

MEGET billigt for 2 selskaber og rydde op i aktionærlån hvis kvaliteten er OK 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I har ret - vedkommende er måske ikke professionel sammenlignet med så mange andre - dvs. han er studerende. 

Hvad ville i mene var en acceptabel pris, hvis jeg skal finde en aut. revisor? -) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene 3.500 er MEGET OK (billigt)  for ET selskab med selvangivelse og måske det med aktionærlånet som kun har EN løsning - væk med det og krydsede fingre

Holding og drift med sambeskatning - nok ikke meget under 5.000 (inkl nok den tilretning af aktionærlån MÅSKE) Kan slet ikke se det meget under det med selvangivelse. Standard nok langt snarere 7-10.000 kr

Husker du selv dine pligter i begge - for rigtigt mange glemmer dem og får bod eller - bliver tvangslukkede for at køre med bind for øjnene Check lige disse 12 punkter af, så du er helt med for begge dine selskaber - holding og drift http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 87
Fra  PrimoFinans Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Find en registreret revisor i et mindre revisionshus og bed om deres bedste pris. Så går du ikke galt i byen. Hvis du overhovedet kan finde nogen, der har tid til din sag.

Du er yderligere udsat for risiko for skattekontrol, hvis du ikke får en registreret revisor eller højere til at hjælpe dig, fordi vedkommende ikke kan sætte flueben i "regnskabet er udarbejdet af revisor" under indberetningen.

At bruge en studerende er virkelig ikke smart. Og SLET ikke hvis der er lavet ulovlige lån. Som ikke er ulovlige længere. Men som alligevel er ulovlige. Det er et meget kompleks område.

Så betal hvad det koster, og ret op næste år.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)