Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på sød webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Smile

Er gået ind i et projekt, hvor vi sælger lidt søde sager på vores nyudviklede wordpress-webshop. Derfor kunne jeg godt tænke mig nogle kommentarer fra jer skarpe hoveder. Jeg har nemlig forsøgt at fluekneppe så meget, jeg evner - men der er sikkert altid småting, jeg har glemt, eller ting, som kan forbedres - hvad tænker I? 

Det, som jeg fokuserer på at forbedre, er: 

  • Lidt mere indhold på forsiden - tekster (SEO
  • Længere og mere dybdegående produktbeskrivelser
  • Side for B2B-salg m. gavekurve mv. 

Siden: https://sweetpleasure.dk 

Fokus er at iscenesætte den gode kvalitet, eftesom det er nogle ret lukrative produkter, som er til dem, der går op i den slags - bl.a derfor jeg har bestræbt mig på at holde pæne lige linjer. 

Men lidt kommentarer overordnet på siden ville jeg værdsætte meget - og er der småfejl, så sig endelig til. Det er altid godt at få lidt ekstra øjne på, inden jeg kaster de (store Wink ) markedsføringskampagner afsted. 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktbillederne ville jeg tage om, eller i hvert fald få justeret farverne. Der er blåstik på mange af dem og de virker også lidt uldne.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Produktbillederne ville jeg tage om, eller i hvert fald få justeret farverne. Der er blåstik på mange af dem og de virker også lidt uldne.

Modtaget! 

Det skyldes, jeg lige har redigeret dem... det må jeg få én til at kigge på. Smile

Tak. 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Produktbillederne ville jeg tage om, eller i hvert fald få justeret farverne. Der er blåstik på mange af dem og de virker også lidt uldne.

Enig. Det vil se bedre ud hvis billederne er ens.

Footeren er efter min mening for høj. Hvis den skal være så høj, så fyld noget mere info i den. Som den er nu ser den lidt tom ud.

Har du overvejet et selvstændigt CVR-nr?

Noget der lige slog mig...Det er vel en fødevarevirksomhed, og så skal I vel kunne fremvise en smileyrapport?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

PashminaWear:

Produktbillederne ville jeg tage om, eller i hvert fald få justeret farverne. Der er blåstik på mange af dem og de virker også lidt uldne.

Enig. Det vil se bedre ud hvis billederne er ens.

Footeren er efter min mening for høj. Hvis den skal være så høj, så fyld noget mere info i den. Som den er nu ser den lidt tom ud.

Har du overvejet et selvstændigt CVR-nr?

Noget der lige slog mig...Det er vel en fødevarevirksomhed, og så skal I vel kunne fremvise en smileyrapport?

Ja - jeg skal have et eksternt CVR-nummer; det skyldes blot, at jeg er en af dem, der endnu ikke er fyldt 18 - men det gør jeg om få uger, hvor jeg deler det op til den tid; har snakket med en revisor om det. Smile

Er ikke blevet fortalt af fødevarestyrelsen, jeg skulle have en smiley i bunden... måske har du ret. Jeg læser lige op på det, de sendte. 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt er jeg ikke sikker på, om du skal have en smiley, men det vil jo være træls med en bøde :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ser da godt ud. Jeg mangler en ingrediensliste under hver produkt. Jeg ønsker ikke at købe produkter som indeholder palmeolie og unden en ingrediensliste kan jeg ikke chekke det.

mvh

anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil ogsaa gerne kunne læse om hvem producenten er og lidt om dem under produktet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders S:

Hej

Ser da godt ud. Jeg mangler en ingrediensliste under hver produkt. Jeg ønsker ikke at købe produkter som indeholder palmeolie og unden en ingrediensliste kan jeg ikke chekke det.

mvh

anders

Hej Anders

Det har du helt ret i - også det, jeg skrev, jeg er igang med at kigge på.

...og produkterne indeholder ikke palmeolie; chokoladerne er ydermere glutenfri. Smile

Tak for din kommentar - helt klart relevant. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

Som sagt er jeg ikke sikker på, om du skal have en smiley, men det vil jo være træls med en bøde :)

Nu har jeg i hvert fald sat vores kontrolrapport ind i footeren - du har ret; det stod i min blanket, at den skal være "synlig for forbrugeren" - tak fordi, du gjorde mig opmærksom herpå! Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)